1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 769, z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668, z 2001 r. Nr 100, poz. 1080, z 2003 r. Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362, z 2006 r. Nr 170, poz. 1217, z 2007 r. Nr 166, poz. 1172, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97 oraz z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 76, poz. 489.
(Załączniki do rozporządzenia stanowią oddzielny załącznik do niniejszego numeru.)
WZORY FORMULARZY
SPRAWOZDAWCZYCH,
STATYSTYCZNYCH STOSOWANYCH
W BADANIACH STATYSTYCZNYCH
NA 2011 R.
Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 1 kwietnia 2011 r.
w sprawie określenia wzorów formularzy
sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu
ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet
statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych
ustalonych w programie badań statystycznych
statystyki publicznej na rok 2011
TOM I
KANCELARIA PREZESA RADY MINISTRÓW
Załącznik nr 1tom I
Załącznik nr 2tom I
Załącznik nr 3 - część I (wzory od GUGiK-1.00 do MS-85)tom II
Załącznik nr 3 - część II (wzory od MS-86 do Stp5)tom III
Załącznik nr 4tom III
TOM I
SPIS TREŚCI
AK-B/m- ankieta koniunktury gospodarczej - budownictwo
AK-H/m - ankieta koniunktury gospodarczej - handel
AK-I/p - ankieta koniunktury gospodarczej - inwestycje
AK-P/k - ankieta koniunktury gospodarczej - przemysł
AK-P/m - ankieta koniunktury gospodarczej - przemysł
AK-U/m - ankieta koniunktury gospodarczej - usługi
B-01 - sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej
przedsiębiorstw budowlanych
B-02 - sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej
przedsiębiorstw niebudowlanych
B-05 - sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę obiektów
budowlanych
B-06 - meldunek o budownictwie mieszkaniowym
B-07 - sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach
w budynkach niemieszkalnych oddanych do użytkowania
B-08 - sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego
zamieszkania oraz domach letnich oddanych do użytkowania
B-09 - sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków
mieszkalnych oddanych do użytkowania
BS - sprawozdanie ze sprzedaży usług związanych z obsługą
działalności gospodarczej
C-01 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług
C-01b - sprawozdanie o cenach producentów robót
budowlano-montażowych
C-02-10 - notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych
(z wyłączeniem grupy "owoce" i "warzywa"), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych
C-02-11 - notowania cen detalicznych owoców i warzyw
C-02-13 - notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych,
napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych w zakładach gastronomicznych
C-02-30 - notowania cen detalicznych towarów nieżywnościowych
konsumpcyjnych
C-02-40 - notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych
C-02-50 - notowania cen detalicznych towarów i usług
niekonsumpcyjnych
C-02-91 - notowania cen detalicznych jednolitych w kraju
C-02-92 - notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych
zakupywanych przez Internet
C-03 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych
C-04 - sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych
realizowanych na drogach, ulicach i mostach
C-05 - sprawozdanie o cenach towarów w handlu zagranicznym
C-06 - sprawozdanie o cenach producentów usług
C-06/RU - sprawozdanie o cenach producentów usług związanych
z zatrudnieniem
DG-1 - meldunek o działalności gospodarczej
- załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw
budowlanych
DNU-K - sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za
... kwartał 2011 r.
DNU-R - sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za rok
2010
DS-01 - sprawozdanie z przyjętych zamówień na towary o znaczeniu
strategicznym i zrealizowanych dostaw
DS-01a - załącznik do sprawozdania DS-01
DS-01b - zestawienie z zawartych umów i zrealizowanych transakcji
w handlu zagranicznym towarami o znaczeniu strategicznym
F-01/I-01 - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym
oraz o nakładach na środki trwałe
F-01/s - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym
szkół wyższych
F-02 - statystyczne sprawozdanie finansowe
F-02/dk - sprawozdanie o finansach instytucji kultury
F-03 - sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych
- załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 - środki trwałe,
dotyczący nakładów na środki trwałe służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych
F-03dp - sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych
nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową - dane zagregowane
F-03m - sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji
podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową - dane zagregowane
FKT - sprawozdanie dotyczące działalności faktoringowej
G-01 - sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów
G-02a - sprawozdanie bilansowe nośników energii
G-02b - sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury
ciepłowniczej
G-02g - sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu
ziemnego
G-02o - sprawozdanie o cieple ze źródeł odnawialnych
G-03 - sprawozdanie o zużyciu paliw i energii
G-04 - sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin
G-05 - sprawozdanie o wartości zużytych materiałów, energii i usług
obcych oraz zapasów materiałów
G-06 - sprawozdanie o obrocie surowcami wtórnymi
GP - sprawozdanie statystyczne dla grup przedsiębiorstw
H-01a - sprawozdanie o działalności sklepów detalicznych i stacji
paliw
H-01g - sprawozdanie o sieci placówek gastronomicznych
H-01/k - kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach
handlowych
H-01s - sprawozdanie o sprzedaży detalicznej i hurtowej
H-01w - sprawozdanie o sieci handlowej
H-02n - sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez
jednostki produkcyjne oraz importerów
H-02p - sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki
produkcyjne oraz importerów
I-01 - sprawozdanie o nakładach na środki trwałe
K-01 - sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej
K-02 - sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji
paramuzealnej
K-03 - sprawozdanie biblioteki publicznej
K-05 - sprawozdanie z działalności wystawienniczej
K-06 - sprawozdanie z produkcji i usług filmowych
K-08 - sprawozdanie kina
KT-1 - sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu
noclegowego
KT-2 - wykorzystanie turystycznego obiektu noclegowego
KFT-1 - sprawozdanie z działalności klubu sportowego
KFT-OB/a - sprawozdanie o gminnych obiektach sportowych
KFT-OB/b - sprawozdanie o obiektach sportowych
KZ - sprawozdanie podmiotów z kapitałem zagranicznym
KZZ - sprawozdanie podmiotów posiadających za granicą udziały,
oddziały lub zakłady
L-01 - sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa
- załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01 o lasach
Skarbu Państwa
L-01/a - sprawozdanie o lasach wchodzących w skład Zasobu
Własności Rolnej Skarbu Państwa
- załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01/a o lasach
wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej
Skarbu Państwa
L-02 - sprawozdanie o zadrzewieniach
L-03 - sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych
i prawnych (bez Skarbu Państwa)
- załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-03 o lasach
stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa)
M-03 - sprawozdanie o kosztach utrzymania zasobów lokalowych oraz
stawkach opłat w budynkach z lokalami mieszkalnymi
M-06 - sprawozdanie o wodociągach, kanalizacji i wywozie
nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych
M-09 - sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów
komunalnych
OB-01 - sprawozdanie z gromadzenia państwowych rezerw
mobilizacyjnych
OS-1 - sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie
urządzeń oczyszczających
OS-3 - sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach
zanieczyszczeń
OS-4 - sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i
leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych
OS-5 - sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich
OS-6 - sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów
komunalnych)
OS-7 - sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu
- załącznik nr 1 do działu 1 sprawozdania OS-7 o ochronie
przyrody i krajobrazu
- załącznik nr 2a do działu 2 sprawozdania OS-7 o ochronie
przyrody i krajobrazu
- załącznik nr 2b do działów 3 i 4 sprawozdania OS-7
o ochronie przyrody i krajobrazu
P-01 - sprawozdanie o produkcji
P-02 - meldunek o produkcji wyrobów i zapasach
PK - sprawozdanie dotyczące działalności przedsiębiorstw
finansowych prowadzących działalność pośrednictwa kredytowego oraz przedsiębiorstw udzielających pożyczek ze środków własnych
PL 1 - panelowe badanie przedsiębiorstw
PL 2 - panelowe badanie przedsiębiorstw
P-LS - sprawozdanie dotyczące działalności leasingowej
PNT-01 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R)
PNT-01/s - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R)
w szkołach wyższych
PNT-02 - sprawozdanie o innowacjach w przemyśle
PNT-02/u - sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług
PS-01 - sprawozdanie placówki opiekuńczo-wychowawczej
PS-02 - sprawozdanie rodzin zastępczych - dane zagregowane
PS-03 - sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej
PU - sprawozdanie o zakupie usług
R-03 - sprawozdanie o zużyciu nawozów mineralnych, wapniowych
i naturalnych
R-04 - sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej
R-05 - sprawozdanie o użytkowaniu gruntów, powierzchni zasiewów
i zbiorach
R-06 - sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych
i pozostałych według użytkowania
R-08 - sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej
- załącznik nr 1 do R-08 - sprawozdanie o powierzchni upraw
ogrodniczych pod osłonami
R-09A - sprawozdanie o stanie pogłowia bydła, owiec, kóz, koni
i drobiu oraz produkcji zwierzęcej w okresie sprawozdawczym
R-09B - sprawozdanie o stanie pogłowia trzody chlewnej oraz
produkcji żywca wieprzowego w okresie sprawozdawczym
R-09U - sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich
R-09W - sprawozdanie o wylęgach drobiu
R-10 - meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych
R-10 - sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych
R-CT - notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów
rolnych - tablice wynikowe
R-CzSR - użytkowanie gruntów, powierzchnia zasiewów, pogłowie
zwierząt gospodarskich
RF-01 - kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach
finansowych
R-KSRA - badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu (1 czerwca, 1 grudnia)
oraz produkcji zwierzęcej
R-KSRB - badanie pogłowia trzody chlewnej (31 marca, 31 lipca, 30
listopada) oraz produkcji żywca wieprzowego
R-r-oz - badanie plonów zbóż ozimych
R-r-pw - badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych
R-r-z - badanie plonów ziemniaków
R-r-zb - badanie plonów zbóż oraz rzepaku i rzepiku
S-10 - sprawozdanie o studiach wyższych
S-11 - sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów
i doktorantów
S-12 - sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach
podyplomowych i doktoranckich oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych
SG-01 - statystyka gminy: samorząd/transport
SG-01 - statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska
SG-01 - statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna
- załącznik do sprawozdania SG-01 - statystyka gminy część - 3 - Gospodarka mieszkaniowa i komunalna
SG-01 - statystyka gminy: środki trwałe
- załącznik do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: środki
trwałe
SOF-1 - sprawozdanie z działalności fundacji, stowarzyszeń i innych
organizacji społecznych
SP - roczna ankieta przedsiębiorstwa
SP-3 - sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw
ST-P - statystyka powiatu: samorząd/transport
ST-W - statystyka województwa: samorząd
SU-2 - sprawozdanie o ustawicznym szkoleniu zawodowym
w przedsiębiorstwach
T-02 - sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności
T-04 - sprawozdanie o towarowym transporcie drogowym
zarobkowym
T-06 - sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym
T-08 - sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą
transportową
T-09 - sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej
T-10 - sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży
w portach morskich
T-11/k - sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej
T-11/u - sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej
TD-E - kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem
samochodowym
TFI - sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy
inwestycyjnych
TWS-1 - sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i
liczbie śluzowań - dane zagregowane
Z-03 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach
Z-05 - badanie popytu na pracę
Z-06 - sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy
załącznik do Z-06 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach nauczycieli
akademickich
Z-10 - sprawozdanie o warunkach pracy
Z-12 - sprawozdanie o strukturze wynagrodzeń według zawodów
ZD-2 - sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych
zakładów rehabilitacji leczniczej
ZD-3 - sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
ZD-4 - sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego
ZD-5 - sprawozdanie apteki i punktu aptecznego
ZD-6 - sprawozdanie żłobka
Z-KS - karta statystyczna strajku
Z.1.MRiRW - dopłaty dla rolników z tytułu Jednolitej Płatności Obszarowej,
Uzupełniającej Płatności Obszarowej - dane krajowe i wojewódzkie
Ankieta C 2011- badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym
Ankieta PL 2011 - badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym
AW-01 - statystyczna ankieta wyznaniowa
BR-01 - książeczka budżetu gospodarstwa domowego
BR-01a - badanie budżetów gospodarstw domowych. Karta statystyczna
gospodarstwa domowego
BR-01b - badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacja
o udziale w badaniu
BR-04 - badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacje
uzupełniające o gospodarstwie domowym
BR-05 - badanie budżetów gospodarstw domowych. Dochody
w naturze z pracy najemnej
BSS-1G - Badanie Spójności Społecznej - kwestionariusz gospodarstwa
domowego
BSS-1G-RB - Badanie Spójności Społecznej - kwestionariusz gospodarstwa
domowego. Ocena realizacji badania
BSS-1l - Badanie Spójności Społecznej - kwestionariusz indywidualny
CBSG/01 - Ankieta - reprezentacyjne badanie podmiotów małych
i średnich
DS-50G - ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych,
kwestionariusz gospodarstwa domowego
DS-50l - ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych,
kwestionariusz indywidualny
EU-SILC-G - europejskie badanie warunków życia ludności - kwestionariusz
gospodarstwa domowego
EU-SILC-I - europejskie badanie warunków życia ludności - kwestionariusz
indywidualny
KGD-1 - kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów)
- kwestionariusz respondenta
KGD-1a - kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów)
- wykaz osób zamieszkałych w mieszkaniu
PNZ - praca niezarobkowa poza gospodarstwem domowym
SN-01 - statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych
SSI-01 - sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-
telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach
SSI-02 - sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-
telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach sektora finansowego
SSI-10G - Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych
w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz dla gospodarstwa domowego
SSI-10l - Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych
w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz indywidualny
ZD - Ankieta ZD. Badanie aktywności ekonomicznej ludności
w 2011 roku
ZD-K - Ankieta ZD-K - osoby niepełnosprawne na rynku pracy
- ankieta modułowa BAEL
ZG - Kartoteka gospodarstwa domowego. Badanie aktywności
ekonomicznej ludności
TOM II
GUGiK-1.00- sprawozdanie o mapie zasadniczej i jej aktualizacji
GUGiK-2.00 - sprawozdanie o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu
(GESUT)
GUGiK-3.00 - sprawozdanie o katastrze nieruchomości oraz jego
modernizacji
GUGiK-3.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o katastrze nieruchomości
oraz jego modernizacji z danych powiatowych GUGiK-3.00
GUGiK-4.00 - sprawozdanie o szczegółowej osnowie geodezyjnej
GUNB-1 - obiekty budowlane oddane do użytkowania
GUNB-2 - nakazy rozbiórki obiektów budowlanych
PP-1 - planowanie przestrzenne w gminie
GAZ-1 - sprawozdanie o obrocie gazem koksowniczym
GAZ-2 - sprawozdanie o obrocie gazem ziemnym z odmetanowania
kopalń
GAZ-3 - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstw gazowniczych
G-09.1 - sprawozdanie o obrocie węglem kamiennym
G-09.2 - sprawozdanie o mechanicznej przeróbce węgla
G-09.3 - sprawozdanie o wydobyciu i obrocie węglem brunatnym
G-09.4 - sprawozdanie o imporcie oraz o kosztach transportu węgla
kamiennego od granicy do odbiorców krajowych
G-09.5 - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wynikach
z działalności w górnictwie węgla kamiennego
G-09.6 - sprawozdanie o zatrudnieniu, wydajności, płacach, czasie
przepracowanym i nieprzepracowanym w górnictwie węgla kamiennego
G-09.7 - sprawozdanie o inwestycjach w górnictwie węgla kamiennego
G-09.8 - sprawozdanie o płatnościach publiczno- i cywilnoprawnych
realizowanych przez górnictwo węgla kamiennego oraz o strukturze zobowiązań i należności górnictwa węgla kamiennego
G-10.m - miesięczne dane o energii elektrycznej
G-10.1k - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej
zawodowej
G-10.1(w)k - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni
wodnej/elektrowni wiatrowej
G-10.2 - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej
zawodowej
G-10.3 - sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej i ciepła
elektrowni (elektrociepłowni) przemysłowej
G-10.4(D)k - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstwa energetycznego
zajmującego się dystrybucją energii elektrycznej
G-10.4(Ob)k - sprawozdanie przedsiębiorstwa energetycznego prowadzącego
obrót energią elektryczną
G-10.4(P)k - sprawozdanie o działalności operatora systemu przesyłowego
elektroenergetycznego
G-10.5 - sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych
G-10.6 - sprawozdanie o mocy i produkcji elektrowni wodnych,
wiatrowych i innych źródeł odnawialnych
G-10.7 - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według
napięć) w sieci przedsiębiorstw energetycznych zajmujących się dystrybucją energii elektrycznej
G-10.7(P) - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według
napięć) w sieci najwyższych napięć
G-10.8 - sprawozdanie o sprzedaży/dostawie oraz zużyciu energii
elektrycznej według jednostek podziału administracyjnego
G-11e - sprawozdanie o cenach energii elektrycznej według kategorii
standardowych odbiorców końcowych
G-11g - sprawozdanie o cenach gazu ziemnego według kategorii
standardowych odbiorców końcowych
G-11n - sprawozdanie o cenach produktów naftowych i biopaliw
MG-01 - produkcja wyrobów hutniczych
MG-02r - roczna produkcja wyrobów hutniczych
MG-04 - nakłady inwestycyjne w sektorze hutniczym
MG-05 - maksymalna możliwa produkcja
MG-06 - bilans złomu stalowego i żeliwnego w sektorze hutniczym
MG-08 - zużycie surowców do produkcji wyrobów hutniczych
MG-09 - zużycie paliw i energii w sektorze hutniczym
MG-10 - zatrudnienie i czas pracy w sektorze hutniczym
MG-12 - postęp techniczny i technologiczny oraz ochrona środowiska
MG-14 - sprawozdanie z produkcji odlewów ze stopów żelaza i metali
nieżelaznych
MG-14f - sytuacja finansowa przemysłu odlewniczego. Sprawozdanie
z odlewni samodzielnych
MG-14n - nakłady inwestycyjne w branży odlewniczej. Sprawozdanie
z wszystkich odlewni
MG-15 - produkcja i sprzedaż w koksownictwie
MG-16 - zużycie węgla koksowego
MG-17 - bilans koksu
MG-18 - zatrudnienie według wieku w koksownictwie
MG-19 - zatrudnienie i czas pracy w koksownictwie
MG-20 - nakłady inwestycyjne w koksownictwie na lata 2008-2012
MG-21 - import węgla koksowego do produkcji koksu
MG-f - sytuacja finansowa jednostek przemysłu stalowego
MG/NZ - sprawozdanie o nowych zamówieniach
MG/NZ/D - sprawozdanie o nowych zamówieniach
MG/PZ - sprawozdanie o portfelu zamówień
MG/PZ/D - sprawozdanie o portfelu zamówień
MG/SZ - sprawozdanie z budowy statków
MG/PZR - sprawozdanie o portfelu zamówień na remonty statków
MG/RS - sprawozdanie z remontu statków
RAF-1 - sprawozdanie z rozliczenia procesu przemiany
w przedsiębiorstwach wytwarzających i przerabiających produkty rafinacji ropy naftowej
RAF-2 - sprawozdanie o produkcji, obrocie, zapasach oraz
o infrastrukturze magazynowej i przesyłowej ropy naftowej i produktów naftowych
KK-1 - roczne sprawozdanie o filmach długometrażowych
wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach
KN-1 - działalność archiwalna
KFT-2 - sprawozdanie z działalności polskiego związku sportowego
MN-01 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej
w dziedzinie biotechnologii w jednostkach naukowych
MN-02 - sprawozdanie o działalności w dziedzinie biotechnologii
w przedsiębiorstwach
PM-1 - roczne sprawozdanie o pojazdach i maszynach
MPiPS-01 - sprawozdanie o rynku pracy
- załącznik 1 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni oraz poszukujący pracy według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy
- załącznik 2 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni według rodzaju działalności ostatniego miejsca pracy, poszukujący pracy oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej
- załącznik 3 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej według zawodów i specjalności
- załącznik 4 do sprawozdania MPiPS-01. Poradnictwo zawodowe i informacja zawodowa, pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy, szkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy, staż i przygotowanie zawodowe dorosłych
- załącznik 5 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni oraz poszukujący pracy zamieszkali na wsi według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy
- załącznik 6 do sprawozdania MPiPS-01. Aktywne programy rynku pracy
- załącznik 7 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni według gmin
- załącznik 7 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni według gmin
- załącznik 8 do sprawozdania MPiPS-01. Umowy z agencjami zatrudnienia i programy specjalne
MPiPS-02 - sprawozdanie o przychodach i wydatkach Funduszu Pracy
MPiPS-03 - sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń
pomocy społecznej - pieniężnych, w naturze i usługach
MPiPS-04 - sprawozdanie o wydawanych zezwoleniach na pracę
cudzoziemców w RP
MPiPS-05 - sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową
opiekę i wsparcie
MPiPS-06 - sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy
MPiPS-06 - sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy
MPiPS-07 - sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych bezrobotnych i
poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu
- Ankieta na temat zużycia środków ochrony roślin
RRW-1 - zestawienie zbiorcze danych z ankiet, na temat zużycia
środków
RRW-1 - zestawienie zbiorcze danych z ankiet, na temat zużycia
środków
RRW-3 - sprawozdanie z realizacji zadań w zakresie nadzoru
weterynaryjnego oraz stan zatrudnienia w Inspekcji Weterynaryjnej
RRW-5 - sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów
w zakresie higieny produktów pochodzenia zwierzęcego
RRW-6 - sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt
rzeźnych i mięsa, drobiu, dziczyzny, zajęczaków i zwierząt akwakultury
RRW-7 - sprawozdanie o chorobach zakaźnych zwierząt
RRW-17 - sprawozdanie z inseminacji krów i jałowic
RRW-18 - sprawozdanie o liczbie porcji nasienia knurów
wprowadzonych do obrotu
RRW-2 - sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i
sanitacji wsi
RRW-8 - sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych
na potrzeby rolnictwa
RRW-9 - sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych
RRW-10 - sprawozdanie ze stanu ilościowego oraz utrzymania wód i
urządzeń melioracji wodnych
RRW-11 - sprawozdanie z realizacji przepisów o ochronie gruntów
rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów
RRW-12 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie
gruntów rolnych i leśnych w zakresie gromadzenia i wykorzystywania środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych
RRW-13 - sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej
RRW-19 - sprawozdanie o wynikach ekonomicznych statku rybackiego
RRW-20 - sprawozdanie o wynikach ekonomicznych zakładu
przetwórstwa rybnego
RRW-22 - zestawienie dotyczące powierzchni stawów rybnych oraz ilości
ryb wyprodukowanych w stawach rybnych i innych urządzeniach służących do chowu lub hodowli
RRW-23 - zestawienie dotyczące gospodarki rybackiej prowadzonej w
publicznych śródlądowych wodach powierzchniowych płynących
RRW-16 - sprawozdanie z produkcji i sprzedaży suszu paszowego
RRW-26 - sprawozdanie miesięczne ze skupu mleka oraz produkcji
przetworów mlecznych
RRW-27 - sprawozdanie ze skupu surowców oraz produkcji przetworów
mlecznych
RRW-28 - sprawozdanie kwartalne o produkcji, zapasach i
rozdysponowaniu alkoholu etylowego
MSP-01 - informacja dotycząca przekształceń i prywatyzacji mienia
komunalnego
MS-DB1 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w jednostkach sądownictwa powszechnego
MS-DB2 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w rodzinnych ośrodkach diagnostyczno-konsultacyjnych
MS-DB3 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w instytutach naukowych resortu sprawiedliwości
MS-DB5 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w zakładach dla nieletnich
MS-DB6 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
Ministerstwa Sprawiedliwości
MS-DB7 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury
MS-Kom23 - sprawozdanie z czynności komornika
MS-Not 24 - sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych
MS-RODK-25 - sprawozdanie z działalności Rodzinnego Ośrodka
Diagnostyczno-Konsultacyjnego
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych - w zakresie dotyczącym
sądów rejonowych
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych - w zakresie dotyczącym
sądów okręgowych
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych - w zakresie dotyczącym
sądów apelacyjnych
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
- w zakresie dotyczącym sądów rejonowych
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
- w zakresie dotyczącym sądów okręgowych
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
- w zakresie dotyczącym sądów apelacyjnych
TOM III
(część II)
instancji według właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów rejonowych
MS-S6 - sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej
instancji według właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów okręgowych
MS-S6 wojsk. - sprawozdanie w sprawie osób prawomocnie osądzonych
(według właściwości rzeczowej)
MS-S7 - sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia
MS-S7 wojsk. - sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia
MS-S8 wojsk. - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
w postępowaniu odwoławczym
MS-S9 wojsk. - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie - w zakresie
dotyczącym wojskowych sądów okręgowych
MS-S9 wojsk. - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie - w zakresie
dotyczącym wojskowych sądów garnizonowych
MS-S10 - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów rejonowych
MS-S10 - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów okręgowych
MS-S10 wojsk. - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym wojskowych sądów okręgowych
MS-S10 wojsk. - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym wojskowych sądów garnizonowych
MS-S11 - sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych - w zakresie
dotyczącym sądów rejonowych
MS-S11 - sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych - w zakresie
dotyczącym sądów okręgowych.
MS-S11 - sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych - w zakresie
dotyczącym sądów apelacyjnych
MS-S12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw i
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów rejonowych
MS-S12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw i
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów okręgowych
MS-S16 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw
cywilnych z wyłączeniem spraw nieletnich
MS-S18 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych nieletnich
MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych - w zakresie
dotyczącym sądów rejonowych
MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych - w zakresie
dotyczącym sądów okręgowych
MS-S19k - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji,
regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego
MS-S19z - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych
znaków towarowych i wspólnotowych wzorów
przemysłowych
MS-S20KRS - sprawozdanie w sprawach rejestrowych (według właściwości
rzeczowej)
MS-S20KW - sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych
MS-S20UN - sprawozdanie w sprawach upadłościowych i naprawczych
(według właściwości rzeczowej)
MS-S20z - sprawozdanie w sprawach rejestrowych w zakresie Rejestru
Zastawów (według właściwości rzeczowych)
MS-S28 - karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego
z orzeczenia prawomocnego
MS-S40 - sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej
MS-Stp1 - zgłoszenie o wszczęciu postępowania
MS-Stp2 - zgłoszenie o zakończeniu postępowania
MS-ZK-1 - miesięczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych,
skazanych i ukaranych. Ewidencja osadzonych
MS-ZK-2 - miesięczne sprawozdanie o zatrudnieniu tymczasowo
aresztowanych, skazanych i ukaranych
MS-ZK-3 - kwartalne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych,
skazanych i ukaranych poddanych terapii w związku z uzależnieniami, poddanych badaniom psychiatrycznym i psychologicznym według przyczyn samoagresji, wnioski o warunkowe zwolnienie
MS-ZK-4 - sprawozdanie z zatrudnienia i wynagrodzeń
MS-ZK-5 - roczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych
i skazanych według odbywania kary zasadniczej, zastępczej, rodzajów przestępstw, powrotności do przestępstw i wieku
MS-ZK-6 - sprawozdanie o nauczaniu skazanych
MS-ZK-7 - sprawozdanie z działania więziennej służby zdrowia
MS-ZK-8 - sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników
w jednostkach budżetowych więziennictwa
MS-ZN26p - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w zakładzie
poprawczym
MS-ZN26s - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w schronisku dla
nieletnich
MS-ZN27p - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w zakładzie
poprawczym
MS-ZN27s - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w schronisku dla
nieletnich
EN-1 - sprawozdanie o liczbie kandydatów i przyjętych na studia
stacjonarne i niestacjonarne
Ankieta IT-OJ - charakterystyka pobytu w Polsce i wydatki poniesione przez
odwiedzających jednodniowych na terenie Polski
Ankieta IT-POL - wydatki poniesione przez odwiedzających jednodniowych
za granicą
Ankieta ITTKR - krajowe i zagraniczne wyjazdy turystyczne Polaków w ciągu
3 miesięcy poprzedzających badanie
Ankieta TTKR 1 - uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych
Ankieta IT-TZ - charakterystyka turystów zagranicznych odwiedzających
Polskę, charakterystyka ich pobytu w Polsce, w tym wielkość wydatków
POL - zestawienie zbiorcze z przejść granicznych - liczba
dokonanych obserwacji pomiarowych według czasu i miejsca pomiaru
ZAG - zestawienie zbiorcze z przejść granicznych - liczba
dokonanych obserwacji pomiarowych według czasu i miejsca pomiaru
OŚ-2a - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska
w zakresie badań powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami
OŚ-2b - sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich
inspektorów ochrony środowiska
OŚ-2c - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska
w zakresie pomiarów hałasu i pól elektromagnetycznych
OŚ-3 - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska
w zakresie ochrony przed hałasem oraz dane z systemu informatycznego OPH - tablice wynikowe
OŚ-4g - sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu gminy
pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej
- załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4g - obliczanie nadwyżki
dochodów budżetu gminy pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej
OŚ-4p - sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu powiatu
pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej
- załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4p - obliczanie nadwyżki
dochodów budżetu powiatu pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej
OŚ-4/p - sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze
środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów
OŚ-4/r - roczne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie
ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów
OŚ-4w/n - sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem
ochrony środowiska i gospodarki wodnej/Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
OŚ-21 - zestawienie zasobów i danych o złożu
OŚ-22 - zestawienie zmian zasobów złoża
OŚ-23 - roczne uproszczone zestawienie zmian zasobów złoża
OŚ-24 - zestawienie zasobów i danych udokumentowanych złóż ropy
naftowej i gazu ziemnego
OŚ-25 - zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż ropy
naftowej i gazu ziemnego
OŚ-26 - zestawienie udokumentowanych zasobów wód podziemnych
i wyników prac hydrogeologicznych
OŚ-27 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie
gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów leśnych
OŚ-28 - zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż wód
leczniczych i wód termalnych
OŚ-29/k - kwestionariusz o kosztach bieżących poniesionych na ochronę
środowiska
MSWiA-29 - sprawozdanie o zatrudnieniu personelu w zakładach opieki
zdrowotnej MSWiA
MSWiA-30 - sprawozdanie o zatrudnieniu wybranego personelu
medycznego w zakładach opieki zdrowotnej MSWiA
MSWiA-32 - sprawozdanie z działalności ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
w zakładach opieki zdrowotnej MSWiA
MSWiA-33 - sprawozdanie z działalności diagnostycznej
MSWiA-34 - sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej
MSWiA-35 - sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej
MSWiA-36 - sprawozdanie z działalności poradni zdrowia psychicznego
MSWiA-37 - sprawozdanie dodatkowe, dane z działalności pracowni
ortodontycznej i protetyki stomatologicznej
MSWiA-38 - sprawozdanie z działalności działów usprawniania
leczniczego
MSWiA-41 - sprawozdanie z działalności profilaktycznej
MSWiA-42 - sprawozdanie z działalności ambulatoriów
MSWiA-43 - sprawozdanie z działalności szpitala, szpitala
specjalistycznego
MSWiA-44 - sprawozdanie z pobrań krwi w Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa MSWiA, poza Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA oraz zużycie krwi i jej składników
MSWiA-45 - sprawozdanie z działalności leczniczej sanatorium
uzdrowiskowego
MSWiA-47a - sprawozdanie z działalności sanitarno-epidemiologicznej
MZ-03 - sprawozdanie o finansach samodzielnych publicznych
zakładów opieki zdrowotnej
MZ-06 - sprawozdanie z realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej
nad uczniami w szkołach
MZ-10A - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu
lekarza, lekarza dentysty
MZ-10B - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu
pielęgniarki i położnej
MZ-10C - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu
farmaceuty
MZ-10D - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu
diagnosty laboratoryjnego - dane zagregowane
MZ-11 - sprawozdanie o działalności i pracujących w podstawowej
ambulatoryjnej opiece zdrowotnej
MZ-12 - sprawozdanie o działalności i pracujących w ambulatoryjnej,
specjalistycznej opiece zdrowotnej
MZ-13 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób
płuc
MZ-14 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni
skórno-wenerologicznej
MZ-15 - sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa
ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych
MZ-19 - sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia
środowiskowego/domowego
MZ-24 - roczne sprawozdanie o przerwaniach ciąży wykonanych
w placówkach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
MZ-29 - sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego
MZ-29A - sprawozdanie o działalności zakładu długoterminowej,
stacjonarnej opieki zdrowotnej
MZ-30 - sprawozdanie zakładu psychiatrycznej opieki stacjonarnej
MZ-35 - sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka
medycyny pracy
MZ-35A - sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania
profilaktyczne pracujących
MZ-35B - sprawozdanie z działalności zakładu opieki zdrowotnej
realizującego świadczenia z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami
MZ-42 - sprawozdanie z działalności Regionalnego Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
MZ-45 - sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz
w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego
MZ-45A - sprawozdanie z zatrudnienia
MZ-46 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej
MZ-48 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny żywności,
żywienia i przedmiotów użytku
MZ-49 - sprawozdanie z działalności oświatowo-zdrowotnej i promocji
zdrowia
MZ-50 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy za rok ...
MZ-52 - sprawozdanie z zakresu higieny radiacyjnej
MZ-53 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci
i młodzieży
MZ-54 - roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych
MZ-55 - meldunek o zachorowaniach na grypę
MZ-56 - dwutygodniowe, kwartalne, roczne sprawozdanie o
zachorowaniach na choroby zakaźne, zakażeniach i zatruciach
MZ-57 - roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby
zakaźne według płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowości
MZ-58 - roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby
zakaźne według stanu zaszczepienia, płci, wieku oraz miejsca zamieszkania
MZ-88 - sprawozdanie o pracujących w zakładach opieki zdrowotnej
oraz praktykach indywidualnych i grupowych
MZ-88A - sprawozdanie o zatrudnieniu wybranej kadry medycznej
w administracji i szkołach wyższych
MZ-89 - sprawozdanie o specjalistach pracujących w zakładach opieki
zdrowotnej oraz praktykach indywidualnych
MZ/N-1a - karta zgłoszenia nowotworu złośliwego
MZ/Szp-11 - karta statystyczna szpitalna ogólna
MZ/Szp-11B - karta statystyczna psychiatryczna
PARPA-G1 - sprawozdanie z działalności samorządów gminnych w zakresie
profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
KNF-02 - sprawozdanie statystyczne o działalności ubezpieczeniowej
zakładów ubezpieczeń
KNF-03 - sprawozdanie statystyczne powszechnych towarzystw
emerytalnych
UKE-1 - sprawozdanie o cenach sprzętu i urządzeń
telekomunikacyjnych
Z-14 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach
w administracji publicznej i innych jednostkach
PG-DB 4 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury
PG-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek
organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych
PG-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek
organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych
PG-P1K wojsk. - sprawozdanie z działalności wojskowych jednostek
organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych
PG-P1N - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek
organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych
Stp1 - zgłoszenie o wszczęciu postępowania
Stp2 - zgłoszenie o zakończeniu postępowania
Stp3 - zgłoszenie o przestępstwie stwierdzonym w zakończonym postępowaniu przygotowawczym, podejrzanych i pokrzywdzonych
Stp5 - zgłoszenie o podjęciu, wznowieniu, przekazaniu, połączeniu do wspólnego prowadzenia, zwrocie akt do uzupełnienia
K-02- sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji
K-03 - sprawozdanie biblioteki, zmodyfikowane na potrzeby zbadania
bibliotek przykościelnych - zbiorcze zestawienie tabelaryczne
LOT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o transporcie lotniczym
ŁP-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych
w zakresie poczty i o usługach pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
ŁP-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach pocztowych i
o liczbie placówek pocztowych
ŁP-3 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów radia
i telewizji
ŁP-4 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie operatorów
pocztowych, usługach pocztowych i placówkach operatorów poza Pocztą Polską - dane zagregowane
ŁT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach
telekomunikacyjnych
ŁT-1kkp - zestawienie tabelaryczne z danymi o abonentach ruchomej
publicznej sieci telefonicznej i o telefonii stacjonarnej
ŁT-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o łączach głównych
i abonentach
ŁT-5 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych
w zakresie radiodyfuzji
ŁT-6 - zestawienie tabelaryczne z danymi o stacjonarnej publicznej
sieci telefonicznej oraz o usługach dostępu do sieci Internet - dane zagregowane
ŁT-7 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych
w zakresie radiodyfuzji oraz o abonentach telewizji kablowej - dane zagregowane
ŁT-10 - zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchomej publicznej sieci
telefonicznej
MT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności metra
PERN-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o długości rurociągów
i przetłaczaniu ropy i produktów naftowych
PL-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchu samolotów,
pasażerów i ładunków w porcie lotniczym
TK-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności
eksploatacyjnej transportu kolejowego
TK-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków
transportem kolejowym
TK-2a - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków
w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym
TK-3 - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów
transportem kolejowym
TK-3a - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów
w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym
TK-4 - zestawienie tabelaryczne z danymi o pracy taboru kolejowego
TK-5 - zestawienie tabelaryczne z danymi o sieci kolejowej
TK-6 - zestawienie tabelaryczne z danymi o taborze kolejowym
TK-7 - zestawienie tabelaryczne z danymi o wypadkach kolejowych
TL-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie zarejestrowanej
floty lotniczej w ULC - dane zagregowane
Z.2.GIJHARS - dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach chmielu, odmianach,
liczbie plantacji i plantatorów - dane zagregowane według województw
Z.3.ARR - dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach buraków cukrowych
przeznaczonych do produkcji cukru - dane zagregowane
ZOŚ-1 - zestawienie tabelaryczne w zakresie sztucznych zbiorników
wodnych - dane zagregowane
ZOŚ-2 - zestawienie tabelaryczne w zakresie wyższych szczytów
w pasmach górskich i największych głębokości na morskich wodach wewnętrznych - dane zagregowane
ZOŚ-3 - zestawienie tabelaryczne w zakresie najgłębszych
i najdłuższych jaskiń - dane zagregowane
ZOŚ-4 - zestawienie tabelaryczne monitoring zasobów
eksploatacyjnych wód podziemnych, zasobów wód leczniczych i termalnych
ZOŚ-5 - zestawienie tabelaryczne o zasobach wód powierzchniowych
ZOŚ-6 - zestawienia tabelaryczne w zakresie jakości osadów dennych
rzek i jezior, w tym zawartość metali ciężkich i związków organicznych
ZOŚ-7 - zestawienie tabelaryczne "Rodzinne ogrody działkowe"
ZOŚ-8 - zestawienie tabelaryczne "Stan pszczelarstwa w Polsce"
TWA - wykaz armatorów, którzy posiadają tabor żeglugi śródlądowej
Wykaz inwestorów (innych niż indywidualni - realizujący budynki mieszkalne na własne potrzeby - oraz kościoły i związki wyznaniowe), którzy oddali do użytkowania nowe budynki mieszkalne
W ciągu pierwszych 5 miesięcy obowiązywania mechanizmu konsultacji społecznych projektów ustaw udział w nich wzięły 24 323 osoby. Najpopularniejszym projektem w konsultacjach była nowelizacja ustawy o broni i amunicji. W jego konsultacjach głos zabrało 8298 osób. Podczas pierwszych 14 miesięcy X kadencji Sejmu RP (2023–2024) jedynie 17 proc. uchwalonych ustaw zainicjowali posłowie. Aż 4 uchwalone ustawy miały źródła w projektach obywatelskich w ciągu 14 miesięcy Sejmu X kadencji – to najważniejsze skutki reformy Regulaminu Sejmu z 26 lipca 2024 r.
Grażyna J. Leśniak 24.04.2025Senat bez poprawek przyjął w środę ustawę, która obniża składkę zdrowotną dla przedsiębiorców. Zmiana, która wejdzie w życie 1 stycznia 2026 roku, ma kosztować budżet państwa 4,6 mld zł. Według szacunków Ministerstwo Finansów na reformie ma skorzystać około 2,5 mln przedsiębiorców. Teraz ustawa trafi do prezydenta Andrzaja Dudy.
Grażyna J. Leśniak 23.04.2025Rada Ministrów przyjęła we wtorek, 22 kwietnia, projekt ustawy o zmianie ustawy – Prawo geologiczne i górnicze, przedłożony przez minister przemysłu. Chodzi o wyznaczenie podmiotu, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie i egzekwowanie przepisów w tej sprawie. Nowe regulacje dotyczą m.in. dokładności pomiarów, monitorowania oraz raportowania emisji metanu.
Krzysztof Koślicki 22.04.2025Na wtorkowym posiedzeniu rząd przyjął przepisy zmieniające rozporządzenie w sprawie zakazu stosowania materiału siewnego odmian kukurydzy MON 810, przedłożone przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi. Celem nowelizacji jest aktualizacja listy odmian genetycznie zmodyfikowanej kukurydzy, tak aby zakazać stosowania w Polsce upraw, które znajdują się w swobodnym obrocie na terytorium 10 państw Unii Europejskiej.
Krzysztof Koślicki 22.04.2025Od 18 kwietnia policja oraz żandarmeria wojskowa będą mogły karać tych, którzy bez zezwolenia m.in. fotografują i filmują szczególnie ważne dla bezpieczeństwa lub obronności państwa obiekty resortu obrony narodowej, obiekty infrastruktury krytycznej oraz ruchomości. Obiekty te zostaną specjalnie oznaczone.
Robert Horbaczewski 17.04.2025Kompleksową modernizację instytucji polskiego rynku pracy poprzez udoskonalenie funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia oraz form aktywizacji zawodowej i podnoszenia umiejętności kadr gospodarki przewiduje podpisana w czwartek przez prezydenta Andrzeja Dudę ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Ustawa, co do zasady, wejdzie w życie pierwszego dnia miesiąca następującego po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
Grażyna J. Leśniak 11.04.2025Identyfikator: | Dz.U.2011.83.453 |
Rodzaj: | Rozporządzenie |
Tytuł: | Określenie wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011. |
Data aktu: | 01/04/2011 |
Data ogłoszenia: | 21/04/2011 |
Data wejścia w życie: | 06/05/2011 |