KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA PRAC GEOLOGICZNYCH NIEKOŃCZĄCYCH SIĘ UDOKUMENTOWANIEM ZASOBÓW ZŁOŻA KOPALINY*)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA PRAC GEOLOGICZNYCH NIEKOŃCZĄCYCH SIĘ UDOKUMENTOWANIEM ZASOBÓW ZŁOŻA KOPALINY*) |
1. Tytuł dokumentacji geologicznej: ......................................................................................... |
2. Podstawa wykonania prac geologicznych (nr decyzji lub koncesji): .................................... |
3. Podmiot wykonujący prace geologiczne: ........................................................................................... |
4. Podmiot finansujący i zamawiający prace geologiczne: ...................................................... |
5. Lokalizacja prac geologicznych: |
1) dla obszarów lądowych: |
miejscowość: ........................................................, gmina: ......................................................, powiat: ......................................................., województwo: .....................................................; |
2) dla obszarów morskich: |
region: ............ (w szczególności: basen, ławica, zatoka, głębia). |
6. Arkusz mapy topograficznej/nawigacyjnej** 1:100 000 ........................................................ |
7. Okres realizacji prac geologicznych: ...................................................................................... |
8. Powierzchnia obszaru dokumentowanego: ............................................................................. |
9. Liczba wykonanych wierceń: ................................., głębokość wierceń: .............................., |
łączny metraż: ......................... |
10. Współrzędne otworu wiertniczego/otworów wiertniczych** w państwowym systemie |
odniesień przestrzennych: x .............., y ............, układ współrzędnych płaskich prostokątnych |
............ |
11. Rzędna otworu / Rzędne otworów wiertniczych**): ............................... m n.p.m. |
12. Stratygrafia i głębokość przewierconych utworów: ............................................................ |
13. Miejsce przechowywania próbek geologicznych: ............................................................... |
14. Wykonane prace geologiczne: |
1) badania geofizyczne powierzchniowe: |
rodzaj ..........................., liczba: ............................., imię i nazwisko wykonawcy: .............................................; |
2) badania geofizyczne w otworach: |
rodzaj ............................ liczba: ............................., imię i nazwisko wykonawcy ..........................................; |
3) badania laboratoryjne: |
rodzaj ............................ liczba: ............................., imię i nazwisko wykonawcy ..........................................; |
4) badania hydrogeologiczne: |
rodzaj ............................ liczba: ............................., imię i nazwisko wykonawcy ..........................................; |
5) inne badania: |
rodzaj ............................ liczba: ............................., imię i nazwisko wykonawcy .......................................... |
15. Przyczyna nieudokumentowania zasobów: ....................................................................... |
Sporządzający dokumentację: |
................................................................... |
(podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz nr kwalifikacji w zawodzie geolog albo nr decyzji uznającej kwalifikacje zawodowe w dziedzinie geologii albo podpis z podaniem imienia i nazwiska i informacji "osoba świadcząca usługi transgraniczne w dziedzinie geologii") |
................................................................... |
(miejscowość, rok) |
Objaśnienia: |
* Niewypełnione punkty karty informacyjnej oznacza się wyrazami "nie dotyczy". |
** Niepotrzebne skreślić. |
)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA PRAC GEOLOGICZNYCH NIEKOŃCZĄCYCH SIĘ UDOKUMENTOWANIEM ZASOBÓW WÓD PODZIEMNYCH*)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA PRAC GEOLOGICZNYCH NIEKOŃCZĄCYCH SIĘ UDOKUMENTOWANIEM ZASOBÓW WÓD PODZIEMNYCH*) |
1. Tytuł dokumentacji geologicznej: ......................................................................................... |
2. Podstawa wykonania prac geologicznych (nr decyzji): ....................................... |
3. Podmiot wykonujący prace geologiczne: ............................................................................................. |
4. Podmiot finansujący i zamawiający prace geologiczne: ......................................................... |
5. Lokalizacja prac geologicznych: |
1) dla obszarów lądowych: |
miejscowość: ......................................................., gmina: ........................................................., powiat: ..................................................., województwo: ..........................................................; |
2) dla obszarów morskich: |
region: ............ (w szczególności: basen, ławica, zatoka, głębia). |
6. Arkusz mapy topograficznej/nawigacyjnej**) 1:100 000 .......................................................... |
7. Okres realizacji prac geologicznych: ........................................................................................ |
8. Liczba wykonanych wierceń: ..................................., głębokość wierceń: .............................., |
łączny metraż: .......................... |
9. Współrzędne otworu wiertniczego / otworów wiertniczych**) w państwowym systemie |
odniesień przestrzennych: x ......................, y ..................., układ współrzędnych płaskich |
prostokątnych .................... |
10. Rzędna otworu / Rzędne otworów wiertniczych**): ............................... m n.p.m. |
11. Wykonane prace geologiczne: |
1) badania hydrogeologiczne: |
rodzaj: ..........................., liczba: ..............................., imię i nazwisko wykonawcy: ..........................................; |
2) badania laboratoryjne: |
rodzaj: ..........................., liczba: ..............................., imię i nazwisko wykonawcy: ...........................................; |
3) badania geofizyczne: |
rodzaj: ..........................., liczba: ..............................., imię i nazwisko wykonawcy: ........................................... |
12. Stratygrafia i głębokość przewierconych utworów: ............................................................. |
13. Stratygrafia i głębokość poziomów wodonośnych: ............................................................. |
14. Parametry hydrogeologiczne poziomów wodonośnych: ...................................................... |
15. Przyczyna nieudokumentowania zasobów: ........................................................................... |
Sporządzający dokumentację: |
.................................................................. |
(podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz nr kwalifikacji w zawodzie geolog albo nr decyzji uznającej kwalifikacje zawodowe w dziedzinie geologii albo podpis z podaniem imienia i nazwiska i informacja "osoba świadcząca usługi transgraniczne w dziedzinie geologii") |
.................................................................. |
(miejscowość, rok) |
Objaśnienia: |
*) Niewypełnione punkty karty informacyjnej oznacza się wyrazami "nie dotyczy". |
**) Niepotrzebne skreślić. |
)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA OTWORU WIERTNICZEGO ..............................
(nazwa wiercenia)
W CELU ROZPOZNANIA BUDOWY GŁĘBOKIEGO PODŁOŻA, NIEZWIĄZANEGO Z DOKUMENTOWANIEM ZŁÓŻ KOPALINY*)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA OTWORU WIERTNICZEGO ......................... W CELU ROZPOZNANIA BUDOWY GŁĘBOKIEGO PODŁOŻA, (nazwa wiercenia) NIEZWIĄZANEGO Z DOKUMENTOWANIEM ZŁÓŻ KOPALINY*) |
1. Tytuł dokumentacji geologicznej: .......................................................................................... |
2. Podstawa wykonania prac geologicznych (nr decyzji): ................................... |
3. Podmiot wykonujący prace geologiczne: ..................................................................................... |
4. Wykonawca wiercenia: .............................................................................................................. |
5. Podmiot finansujący i zamawiający prace geologiczne: ........................................................... |
6. Lokalizacja prac geologicznych: |
1) dla obszarów lądowych: |
miejscowość: ........................................................., gmina: ......................................................., powiat: ...................................................., województwo: .........................................................; |
2) dla obszarów morskich: |
region: ............ (w szczególności: basen, ławica, zatoka, głębia). |
7. Arkusz mapy topograficznej/nawigacyjnej** 1:100 000 ........................................................... |
8. Okres realizacji prac geologicznych: ...................................................................................... |
9. Imię i nazwisko kierownika wiercenia i numer świadectwa stwierdzającego kwalifikacje w zawodzie geolog: .......................................................................................... |
10. Cel wiercenia: .......................................................................................................................... |
11. Typ zestawu wiertniczego: ...................................................................................................... |
12. Współrzędne otworu wiertniczego w państwowym systemie odniesień przestrzennych: |
x ....................., y ...................., układ współrzędnych płaskich prostokątnych ..................... |
13. Rzędna terenu: ............................. m n.p.m. |
14. Głębokość otworu wiertniczego: .......................... |
15. Zarurowanie: średnica rur: .........................., głębokość posadowienia rur: ........................ |
16. Wykonane prace geologiczne: |
1) badania geofizyczne: |
rodzaj: ............................, liczba: .............................., imię i nazwisko wykonawcy: ..............................................; |
2) badania laboratoryjne: |
rodzaj: ............................, liczba: .............................., imię i nazwisko wykonawcy: ............................................... |
17. Stratygrafia i głębokość przewierconych utworów: ............................................................... |
18. Liczba rdzeni wiertniczych oraz miejsce ich przechowywania: ............................................. |
Sporządzający dokumentację: |
.................................................................. |
(podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz nr kwalifikacji w zawodzie geolog albo nr decyzji uznającej kwalifikacje zawodowe w dziedzinie geologii albo podpis z podaniem imienia i nazwiska i informacji "osoba świadcząca usługi transgraniczne w dziedzinie geologii") |
.................................................................. |
(miejscowość, rok) |
Objaśnienia: |
*) Niewypełnione punkty karty informacyjnej oznacza się wyrazami "nie dotyczy". |
**) Niepotrzebne skreślić. |
)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA PRAC GEOLOGICZNYCH W CELU WYKORZYSTANIA CIEPŁA ZIEMI*)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA PRAC GEOLOGICZNYCH W CELU WYKORZYSTANIA CIEPŁA ZIEMI*) |
1. Tytuł dokumentacji geologicznej: ............................................................................................ |
2. Podstawa wykonania prac geologicznych (zgłoszenie projektu robót geologicznych z dnia): |
...................................... |
3. Podmiot wykonujący prace geologiczne: ................................................................................................ |
4. Podmiot finansujący i zamawiający prace geologiczne: ............................................................ |
5. Lokalizacja prac geologicznych: |
1) dla obszarów lądowych: |
miejscowość: ........................................................., gmina: .........................................................., powiat: .................................................., województwo: ..............................................................; |
2) dla obszarów morskich: |
region: ............ (w szczególności: basen, ławica, zatoka, głębia). |
6. Arkusz mapy topograficznej/nawigacyjnej**) 1:100 000 ........................................................... |
7. Okres realizacji prac geologicznych: ..................................................................................... |
8. Powierzchnia obszaru badań: ................................................................................................... |
9. Otwory wykonane w celu zainstalowania wymienników ciepła: ................................................ |
10. Liczba wykonanych otworów: ............................, głębokość otworów: ................................, |
łączny metraż ............................ |
11. Dane dotyczące reprezentatywnego otworu wiertniczego/otworów wiertniczych**): |
1) rzędna: ............................................. m n.p.m.; |
2) współrzędne otworu wiertniczego w państwowym systemie odniesień przestrzennych: |
x ......................, y ...................., układ współrzędnych płaskich prostokątnych .......................; |
3) głębokość: ..............................., średnica: ..........................., stratygrafia: ................................ |
12. Parametry technologiczne instalacji cieplnej: |
1) rodzaj technologii zastosowanej do wykorzystania ciepła Ziemi ........................................; |
2) łączna długość kolektora: ........................................; |
3) medium wypełniające: .............................................; |
4) moc cieplna instalacji: .............................................; |
5) maksymalna wydajność instalacji***) |
Sporządzający dokumentację: |
.................................................................. |
(podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz nr kwalifikacji w zawodzie geolog albo nr decyzji uznającej kwalifikacje zawodowe w dziedzinie geologii albo podpis z podaniem imienia i nazwiska i informacji "osoba świadcząca usługi transgraniczne w dziedzinie geologii") |
.................................................................. |
(miejscowość, rok) |
Objaśnienia: |
* Niewypełnione punkty karty informacyjnej oznacza się wyrazami "nie dotyczy". |
** Niepotrzebne skreślić. |
***) W przypadku wykorzystania ciepła suchych skał. |
)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU LIKWIDACJI OTWORU WIERTNICZEGO*)
......................................
(nazwa wiercenia)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU LIKWIDACJI OTWORU WIERTNICZEGO .......................................*) |
(nazwa wiercenia) |
1. Tytuł dokumentacji geologicznej: .......................................................................................... |
2. Podstawa wykonania prac geologicznych (nr decyzji lub koncesji): ...................................... |
3. Podmiot wykonujący prace geologiczne: ............................................................................................. |
4. Podmiot finansujący i zamawiający prace geologiczne: ......................................................... |
5. Lokalizacja prac geologicznych: |
1) dla obszarów lądowych: |
miejscowość: ......................................................., gmina: ........................................................., powiat: ....................................................., województwo: ........................................................; |
2) dla obszarów morskich: |
region: ............ (w szczególności: basen, ławica, zatoka, głębia). |
6. Arkusz mapy topograficznej/nawigacyjnej**) 1:100 000 ......................................................... |
7. Okres realizacji prac geologicznych: ..................................................................................... |
8. Współrzędne otworu wiertniczego w państwowym systemie odniesień przestrzennych: |
x ...................., y ...................., układ współrzędnych płaskich prostokątnych ........................... |
9. Rzędna terenu: ............................ m n.p.m. |
10. Dotychczasowe wykorzystanie otworu wiertniczego: ........................................................... |
11. Przyczyna likwidacji otworu wiertniczego: ........................................................................... |
12. Sposób likwidacji otworu wiertniczego: ................................................................................ |
13. Liczba rdzeni wiertniczych oraz miejsce ich przechowywania:............................................. | |
Sporządzający dokumentację: | |
.................................................................. | |
(podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz nr kwalifikacji w zawodzie geolog albo nr decyzji uznającej kwalifikacje zawodowe w dziedzinie geologii albo podpis z podaniem imienia i nazwiska i informacji "osoba świadcząca usługi transgraniczne w dziedzinie geologii") | |
.................................................................. | |
(miejscowość, rok) | |
Objaśnienia: | |
*) Niewypełnione punkty karty informacyjnej oznacza się wyrazami "nie dotyczy". | |
**) Niepotrzebne skreślić. |
)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA BADAŃ GEOFIZYCZNYCH W CELU ZBADANIA STRUKTUR GEOLOGICZNYCH ZWIĄZANYCH Z WYSTĘPOWANIEM ZŁÓŻ WĘGLOWODORÓW*)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA BADAŃ GEOFIZYCZNYCH W CELU ZBADANIA STRUKTUR GEOLOGICZNYCH ZWIĄZANYCH Z WYSTĘPOWANIEM ZŁÓŻ WĘGLOWODORÓW*) |
1. Tytuł dokumentacji geologicznej: ........................................................................................ |
2. Podstawa wykonania prac geologicznych (zgłoszenie projektu robót geologicznych z dnia): |
..................................... |
3. Podmiot wykonujący prace geologiczne: ............................................................................................ |
4. Podmiot finansujący i zamawiający prace geologiczne: ....................................................... |
5. Lokalizacja prac geologicznych: |
1) dla obszarów lądowych: |
miejscowość: ......................................................, gmina: ..........................................................., powiat: ..................................................., województwo: ...........................................................; |
2) dla obszarów morskich: |
region: ............ (w szczególności: basen, ławica, zatoka, głębia). |
6. Arkusz mapy topograficznej/nawigacyjnej**) 1:100 000 ........................................................... |
7. Okres realizacji prac geologicznych: ........................................................................................ |
8. Powierzchnia obszaru dokumentowanego lub długość profili sejsmicznych: .......................... |
9. Wykonane prace geologiczne: |
1) badania geofizyczne powierzchniowe: |
rodzaj: ............................, liczba: .............................., imię i nazwisko wykonawcy: ............................................; |
2) inne badania: |
rodzaj: ............................, liczba: .............................., imię i nazwisko wykonawcy: ............................................. |
10. Lokalizacja udokumentowanych struktur geologicznych związanych z występowaniem |
węglowodorów: |
1) dla obszarów lądowych: |
miejscowość: ......................................................, gmina: ......................................................., powiat: ..................................................., województwo: .......................................................; |
2) dla obszarów morskich: |
region: ............ (w szczególności: basen, ławica, zatoka, głębia). |
Sporządzający dokumentację: |
.................................................................. |
(podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz nr kwalifikacji w zawodzie geolog albo nr decyzji uznającej kwalifikacje zawodowe w dziedzinie geologii albo podpis z podaniem imienia i nazwiska i informacja "osoba świadcząca usługi transgraniczne w dziedzinie geologii") |
.................................................................. |
(miejscowość, rok) |
Objaśnienia: |
*) Niewypełnione punkty karty informacyjnej oznacza się wyrazami "nie dotyczy". |
**) Niepotrzebne skreślić. |
)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA PRAC GEOLOGICZNYCH Z ZASTOSOWANIEM METOD GEOFIZYCZNYCH W GRANICACH OBSZARÓW MORSKICH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ALBO W CELU ROZPOZNANIA BUDOWY GŁĘBOKIEGO PODŁOŻA*)
KARTA INFORMACYJNA DOKUMENTACJI GEOLOGICZNEJ SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU WYKONYWANIA PRAC GEOLOGICZNYCH Z ZASTOSOWANIEM METOD GEOFIZYCZNYCH W GRANICACH OBSZARÓW MORSKICH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ALBO W CELU ROZPOZNANIA BUDOWY GŁĘBOKIEGO PODŁOŻA*) |
1. Tytuł dokumentacji geologicznej: ........................................................................................ |
2. Podstawa wykonania prac geologicznych (nr decyzji): ......................................... |
3. Podmiot wykonujący prace geologiczne: ............................................................................................ |
4. Podmiot finansujący i zamawiający prace geologiczne: ....................................................... |
5. Lokalizacja prac geologicznych: |
1) dla obszarów lądowych: |
miejscowość: ......................................................, gmina: ..........................................................., powiat: ..................................................., województwo: ...........................................................; |
2) dla obszarów morskich: |
region: ............ (w szczególności: basen, ławica, zatoka, głębia). |
6. Arkusz mapy topograficznej/nawigacyjnej**) 1:100 000 .......................................................... |
7. Okres realizacji prac geologicznych: ...................................................................................... |
8. Powierzchnia obszaru dokumentowanego lub długość profili sejsmicznych: .......................... |
9. Wykonane prace geologiczne: |
1) badania geofizyczne powierzchniowe: |
rodzaj: ............................, liczba: .............................., imię i nazwisko wykonawcy: ............................................; |
2) inne badania: |
rodzaj: ............................, liczba: .............................., imię i nazwisko wykonawcy: ............................................. |
Sporządzający dokumentację: |
.................................................................. |
(podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz nr kwalifikacji w zawodzie geolog albo nr decyzji uznającej kwalifikacje zawodowe w dziedzinie geologii albo podpis z podaniem imienia i nazwiska i informacji "osoba świadcząca usługi transgraniczne w dziedzinie geologii") |
.................................................................. |
(miejscowość, rok) |
Objaśnienia: |
*) Niewypełnione punkty karty informacyjnej oznacza się wyrazami "nie dotyczy". |
**) Niepotrzebne skreślić. |
)
W ciągu pierwszych 5 miesięcy obowiązywania mechanizmu konsultacji społecznych projektów ustaw udział w nich wzięły 24 323 osoby. Najpopularniejszym projektem w konsultacjach była nowelizacja ustawy o broni i amunicji. W jego konsultacjach głos zabrało 8298 osób. Podczas pierwszych 14 miesięcy X kadencji Sejmu RP (2023–2024) jedynie 17 proc. uchwalonych ustaw zainicjowali posłowie. Aż 4 uchwalone ustawy miały źródła w projektach obywatelskich w ciągu 14 miesięcy Sejmu X kadencji – to najważniejsze skutki reformy Regulaminu Sejmu z 26 lipca 2024 r.
Grażyna J. Leśniak 24.04.2025Senat bez poprawek przyjął w środę ustawę, która obniża składkę zdrowotną dla przedsiębiorców. Zmiana, która wejdzie w życie 1 stycznia 2026 roku, ma kosztować budżet państwa 4,6 mld zł. Według szacunków Ministerstwo Finansów na reformie ma skorzystać około 2,5 mln przedsiębiorców. Teraz ustawa trafi do prezydenta Andrzaja Dudy.
Grażyna J. Leśniak 23.04.2025Rada Ministrów przyjęła we wtorek, 22 kwietnia, projekt ustawy o zmianie ustawy – Prawo geologiczne i górnicze, przedłożony przez minister przemysłu. Chodzi o wyznaczenie podmiotu, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie i egzekwowanie przepisów w tej sprawie. Nowe regulacje dotyczą m.in. dokładności pomiarów, monitorowania oraz raportowania emisji metanu.
Krzysztof Koślicki 22.04.2025Na wtorkowym posiedzeniu rząd przyjął przepisy zmieniające rozporządzenie w sprawie zakazu stosowania materiału siewnego odmian kukurydzy MON 810, przedłożone przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi. Celem nowelizacji jest aktualizacja listy odmian genetycznie zmodyfikowanej kukurydzy, tak aby zakazać stosowania w Polsce upraw, które znajdują się w swobodnym obrocie na terytorium 10 państw Unii Europejskiej.
Krzysztof Koślicki 22.04.2025Od 18 kwietnia policja oraz żandarmeria wojskowa będą mogły karać tych, którzy bez zezwolenia m.in. fotografują i filmują szczególnie ważne dla bezpieczeństwa lub obronności państwa obiekty resortu obrony narodowej, obiekty infrastruktury krytycznej oraz ruchomości. Obiekty te zostaną specjalnie oznaczone.
Robert Horbaczewski 17.04.2025Kompleksową modernizację instytucji polskiego rynku pracy poprzez udoskonalenie funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia oraz form aktywizacji zawodowej i podnoszenia umiejętności kadr gospodarki przewiduje podpisana w czwartek przez prezydenta Andrzeja Dudę ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Ustawa, co do zasady, wejdzie w życie pierwszego dnia miesiąca następującego po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
Grażyna J. Leśniak 11.04.2025Identyfikator: | Dz.U.2020.2449 |
Rodzaj: | Rozporządzenie |
Tytuł: | Inne dokumentacje geologiczne. |
Data aktu: | 23/12/2020 |
Data ogłoszenia: | 31/12/2020 |
Data wejścia w życie: | 08/01/2021 |