NR ZGŁOSZENIA: | |
.......................................................... | |
data umieszczenia zgłoszenia w bazie | |
wypoczynku: | |
........................................................... | |
(wypełnia kuratorium oświaty) |
Zgłoszenie wypoczynku dzieci i młodzieży
A. Dane ogólne
1. Organizator wypoczynku1)
Szkoła lub placówka | ||
Przedsiębiorca |
wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 187) |
|
Osoba fizyczna | inna niż powyżej, organizująca wypoczynek w celu niezarobkowym | |
Osoba prawna | ||
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
||
Osoba fizyczna |
inna niż powyżej, organizująca wypoczynek w celu zarobkowym, jeżeli organizowany wypoczynek nie stanowi imprezy turystycznej, o której mowa w art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych |
|
Osoba prawna | ||
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
(należy wypełnić)
Nazwa/imię i nazwisko | |
Adres siedziby/zamieszkania (województwo, powiat, gmina, miejscowość, ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy) |
|
Adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania |
Numer telefonu | |
Numer faksu | |
Adres poczty elektronicznej (e-mail) | |
Numer indentyfikacyjny REGON (jeżeli posiada) | |
Numer w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) (jeżeli posiada) |
|
Numer identyfikacji podatkowej (NIP) (jeżeli posiada) |
|
Numer zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (jeżeli posiada) |
2. Forma wypoczynku1)
kolonia
zimowisko
obóz
biwak
inna forma wypoczynku ..........................................................................................
(proszę podać formę)
3. Termin wypoczynku
Od dnia | do dnia | ||
(dd/mm/rrrr) | (dd/mm/rrr) |
4. Rodzaj zakwaterowania wypoczynku1)
wypoczynek w obiekcie hotelarskim lub innym obiekcie, w którym są świadczone usługi hotelarskie, o którym
mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych
wypoczynek w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku
wypoczynek bez stałej infrastruktury komunalnej
wypoczynek o charakterze wędrownym
4a. Informacja o rodzaju zakwaterowania wypoczynku
Uwaga: Wypełnia organizator wypoczynku, który organizuje wypoczynek:
1) w obiekcie hotelarskim lub innym obiekcie, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach
turystycznych (np. hotel, pensjonat, schronisko całoroczne), w którym są świadczone usługi hotelarskie,
2) w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku (np. szkoła, remiza, dom parafialny),
3) w miejscu bez stałej infrastruktury komunalnej (np. obóz pod namiotami, biwak)
1. Nazwa obiektu | |
2. Adres/miejsce lokalizacji wypoczynku: województwo, powiat, gmina, miejscowość, ulica, nr budynku/lokalu, kod pocztowy (lub inne określenie lokalizacji – dotyczy obozów pod namiotami, biwaków), numer telefonu, faksu |
3. Warunki sanitarnohigieniczne w obiekcie/miejscu bez stałej infrastruktury |
3a. Woda bieżąca zimna ciepła inna ........................................................... 3b. Sanitariaty liczba umywalek ........................................... liczba ustępów ............................................... liczba natrysków ............................................ oddzielne pomieszczenia dla chłopców i dziewcząt 3c. Wydzielone pomieszczenia/miejsca na pranie/suszenie mokrej odzieży sprzęt porządkowy i środki czystości przechowywanie brudnej i czystej bielizny pościelowej odpady komunalne 3d. Zaopatrzenie w środki czystości papier toaletowy mydło w płynie ręczniki jednorazowego użytku lub suszarki do rąk kosze na śmieci 3e. Opis sposobu żywienia na miejscu kuchnia jadalnia inne ........................................................... |
4. Informacja o sposobie zapewnienia uczestnikom wypoczynku dostępu do opieki medycznej | |
4a. Znajomość danych teleadresowych, godzin przyjęć oraz zakresu świadczeń opieki zdrowotnej właściwego świadczeniodawcy, udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 581, z późn. zm.) |
TAK/NIE2) |
4b. Umowa zawarta o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej |
z lekarzem z pielęgniarką z ratownikiem medycznym inne ....................................................... |
4c. Wydzielony gabinet lekarski | TAK/NIE2) |
4d. Wydzielony gabinet pielęgniarski | TAK/NIE2) |
4e. Wydzielona izolatka | TAK/NIE2) |
5. Bezpieczne korzystanie z wyznaczonych obszarów wodnych |
kąpielisko miejsce wykorzystywane do kąpieli pływalnia inne ...................................................... |
6. Bezpieczne przebywanie w górach oraz na zorganizowanych terenach narciarskich |
góry parki narciarskie półki ćwiczebne narciarskie trasy biegowe narciarskie trasy zjazdowe nartostrady |
4b. Informacja o rodzaju zakwaterowania wypoczynku
Uwaga: Wypełnia organizator wypoczynku, który organizuje wypoczynek o charakterze wędrownym.
1. Trasa wypoczynku | |
2. Środki transportu | |
3. Rodzaje zakwaterowania na trasie | |
4. Warunki sanitarnohigieniczne na trasie | 4a. Woda pitna |
..................................................................................................... | |
4b. Toaleta osobista/woda | |
..................................................................................................... | |
4c. Odpady komunalne | |
..................................................................................................... | |
4d. Opis sposobu żywienia | |
..................................................................................................... | |
5. Informacja o sposobie zapewnienia uczestnikom wypoczynku dostępu do opieki medycznej | |
5a. Znajomość danych teleadresowych, godzin przyjęć oraz zakresu świadczeń opieki zdrowotnej właściwego świadczeniodawcy, udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych |
TAK/NIE2) |
5b. Umowa zawarta o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej |
z lekarzem z pielęgniarką z ratownikiem medycznym inne ....................................................... |
6. Bezpieczne korzystanie z wyznaczonych obszarów wodnych |
kąpielisko miejsce wykorzystywane do kąpieli pływalnia inne ..................................................... |
7. Bezpieczne przebywanie w górach oraz na zorganizowanych terenach narciarskich |
góry parki narciarskie półki ćwiczebne narciarskie trasy biegowe narciarskie trasy zjazdowe nartostrady |
5. Informacja o liczbie uczestników wypoczynku
5a. Łączna liczba uczestników wypoczynku, w tym: |
|
- powyżej 10 roku życia | |
- poniżej 10 roku życia |
5b. Niepełnosprawnych lub przewlekle chorych | |
5c. Dodatkowe informacje o uczestnikach wypoczynku (w szczególności o uczestnikach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) |
6. Ramowy program wypoczynku określający rodzaj zajęć realizowanych podczas wypoczynku
7. Informacje o kadrze wypoczynku
7.1. Funkcja – kierownik wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92p ust. 1, 3-5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą" |
|
1) Imię i nazwisko | .......................................................................... |
2) Numer telefonu | .......................................................................... |
3) Informacja o niekaralności: |
zaświadczenie z dnia ................................... oświadczenie z dnia ..................................... |
4) Ukończone 18 lat | TAK |
5) Co najmniej wykształcenie średnie |
co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
6) Ukończony kurs na kierownika wypoczynku |
TAK nie dotyczy** |
7) Co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zadań dydaktyczno- wychowawczych lub opiekuńczo- wychowawczych, uzyskane w okresie ostatnich 15 lat |
TAK (wskazać lata doświadczenia oraz opisać rodzaj zadań realizowanych w tym czasie) .................................................................................................... |
.................................................................................................... | |
.................................................................................................... | |
nie dotyczy*** | |
* Warunek nie dotyczy instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, pełniących funkcję kierownika wypoczynku lub wychowawcy wypoczynku w formach wypoczynku organizowanych przez organizacje harcerskie. | |
** Warunek nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach lub placówkach oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego |
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. *** Warunek nie dotyczy nauczycieli oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. |
7.2. Funkcja – wychowawca wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92p ust. 2, 3 i 6 ustawy | |||||
Lp. | Imię i nazwisko | Informacja o niekaralności | Ukończone 18 lat |
Co najmniej wykształcenie średnie |
Ukończony kurs na wychowawcę wypoczynku |
1 | ... |
zaświadczenie z dnia ........ oświadczenie z dnia ........ |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
TAK nie dotyczy** |
2 | ... |
zaświadczenie z dnia ........ oświadczenie z dnia ........ |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
TAK nie dotyczy** |
* Warunek nie dotyczy instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, pełniących funkcję kierownika wypoczynku lub wychowawcy wypoczynku w formach wypoczynku organizowanych przez organizacje harcerskie. | |||||
** Warunek nie dotyczy nauczycieli, osób pracujących z dziećmi w placówkach wsparcia dziennego lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które posiadają wykształcenie określone w art. 26 ust. 1 pkt 1 lit. a lub w art. 98 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 332, z późn. zm.), oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. |
7.3. Trenerzy i instruktorzy sportu, rekreacji, animacji kulturalno-oświatowej, lektorzy języka i inne osoby prowadzące zajęcia podczas wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2 lit. b ustawy | |||||
Lp. | Imię i nazwisko | Funkcja | Ukończone 18 lat |
Co najmniej wykształcenie średnie |
Wiedza, doświadczenie i umiejętności niezbędne do realizowanych zajęć |
1 | ... | trener sportu | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu trenera i instruktora sportu na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176) w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2013 r. dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
2 | ... | instruktor sportu | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu trenera i instruktora sportu na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2013 r. dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
3 | ... |
instruktor rekreacji |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
4 | ... |
instruktor animacji kulturalno- -oświatowej |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
5 | ... | lektor języka | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
... | ... | ...* | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
______________
* Inna osoba prowadząca zajęcia podczas wypoczynku.
B. Wykaz dokumentów dołączonych do zgłoszenia wypoczynku
Lp. | Nazwa dokumentu |
C. Oświadczenia organizatora1)
1. Oświadczam, że posiadam kopie dokumentów potwierdzających spełnianie przez osoby wchodzące w skład kadry
wypoczynku warunków, o których mowa w art. 92p ust. 1-6 i art. 92c ust. 2 pkt 2 lit. b ustawy, potwierdzone przeze
mnie za zgodność z oryginałem.
2. Oświadczam, że organizuję wypoczynek w celu niezarobkowym i nie podlegam obowiązkowi wpisu do rejestru
organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o usługach turystycznych.
3. Oświadczam, że organizuję w celu zarobkowym wypoczynek, który nie stanowi imprezy turystycznej, i nie
podlegam obowiązkowi wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa
w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych.
...........................................................................................................................................................................
(data, czytelny podpis organizatora wypoczynku)
___________
1) Właściwe zaznaczyć znakiem "X".
2) Niewłaściwe skreślić.
NR ZGŁOSZENIA
...............................................................
data umieszczenia zgłoszenia w bazie
wypoczynku:
................................................................
(wypełnia kuratorium oświaty)
Zgłoszenie dla półkolonii
A. Dane ogólne
1. Organizator wypoczynku1)
Szkoła lub placówka | ||
Przedsiębiorca |
wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 187) |
|
Osoba fizyczna | inna niż powyżej, organizująca wypoczynek w celu niezarobkowym | |
Osoba prawna | ||
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
||
Osoba fizyczna |
inna niż powyżej, organizująca wypoczynek w celu zarobkowym, jeżeli organizowany wypoczynek nie stanowi imprezy turystycznej, o której mowa w art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych |
|
Osoba prawna | ||
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
(należy wypełnić)
Nazwa/imię i nazwisko | |
Adres siedziby/zamieszkania (województwo, powiat, gmina, miejscowość, ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy) |
|
Adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania |
|
Numer telefonu | |
Numer faksu | |
Adres poczty elektronicznej (e-mail) | |
Numer indentyfikacyjny REGON (jeżeli posiada) | |
Numer w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) (jeżeli posiada) |
|
Numer identyfikacji podatkowej (NIP) (jeżeli posiada) |
Numer zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (jeżeli posiada) |
2. Termin wypoczynku
Od dnia | do dnia | ||
(dd/mm/rrrr) | (dd/mm/rrr) |
3. Informacja o rodzaju zakwaterowania wypoczynku1)
1. Nazwa obiektu | |
2. Adres/miejsce lokalizacji wypoczynku: województwo, powiat, gmina, miejscowość, ulica, nr budynku/lokalu, kod pocztowy (lub inne określenie lokalizacji półkolonii), numer telefonu, faksu |
|
3. Warunki sanitarnohigieniczne w obiekcie/miejscu bez stałej infrastruktury |
3a. Woda |
bieżąca zimna ciepła inna .............................................. 3b. Sanitariaty liczba umywalek ................................ liczba ustępów ................................... liczba natrysków ................................ oddzielne pomieszczenia dla chłopców i dziewcząt 3c. Zaopatrzenie w środki czystości papier toaletowy mydło w płynie ręczniki jednorazowego użytku lub suszarki do rąk kosze na śmieci 3d. Opis sposobu żywienia na miejscu kuchnia jadalnia inne ................................................... | |
4. Informacja o sposobie zapewnienia uczestnikom wypoczynku dostępu do opieki medycznej | |
4a. Znajomość danych teleadresowych, godzin przyjęć oraz zakresu świadczeń opieki zdrowotnej właściwego świadczeniodawcy, udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 581, z późn. zm.) |
TAK/NIE2) |
4b. Umowa zawarta o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej |
z lekarzem z pielęgniarką z ratownikiem medycznym inne .................................................................. |
4c. Wydzielony gabinet lekarski | TAK/NIE2) |
4d. Wydzielony gabinet pielęgniarski | TAK/NIE2) |
5. Bezpieczne korzystanie z wyznaczonych obszarów wodnych |
kąpielisko miejsce wykorzystywane do kąpieli pływalnia inne ............................................................. |
6. Bezpieczne przebywanie w górach oraz na zorganizowanych terenach narciarskich |
góry parki narciarskie półki ćwiczebne narciarskie trasy biegowe narciarskie trasy zjazdowe nartostrady |
4. Informacja o liczbie uczestników wypoczynku
4a. Łączna liczba uczestników wypoczynku, w tym: |
|
– powyżej 10 roku życia | |
– poniżej 10 roku życia | |
4b. Niepełnosprawnych lub przewlekle chorych | |
4c. Dodatkowe informacje o uczestnikach wypoczynku (w szczególności o uczestnikach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) |
5. Ramowy program wypoczynku określający rodzaj zajęć realizowanych podczas wypoczynku
6. Informacje o kadrze wypoczynku
6.1. Funkcja – kierownik wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92p ust. 1, 3–5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą" |
|
1) Imię i nazwisko | ................................................................... |
2) Numer telefonu | ................................................................... |
3) Informacja o niekaralności: |
zaświadczenie z dnia ................................................ oświadczenie z dnia ................................................. |
4) Ukończone 18 lat | TAK |
5) Co najmniej wykształcenie średnie |
co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
6) Ukończony kurs na kierownika wypoczynku |
TAK nie dotyczy** |
7) Co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zadań dydaktyczno- wychowawczych lub opiekuńczo- wychowawczych, uzyskane w okresie ostatnich 15 lat |
TAK (wskazać lata doświadczenia oraz opisać rodzaj zadań realizowanych w tym czasie) ....................................................................................... |
....................................................................................... | |
....................................................................................... | |
nie dotyczy*** | |
* Warunek nie dotyczy instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, pełniących funkcję kierownika wypoczynku lub wychowawcy wypoczynku w formach wypoczynku organizowanych przez organizacje harcerskie. ** Warunek nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach lub placówkach oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. *** Warunek nie dotyczy nauczycieli oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. |
6.2. Funkcja – wychowawca wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92p ust. 2, 3 i 6 ustawy | |||||
Lp. | Imię i nazwisko | Informacja o niekaralności |
Ukończone 18 lat |
Co najmniej wykształcenie średnie |
Ukończony kurs na wychowawcę wypoczynku |
1 | ... |
zaświadczenie z dnia ...... oświadczenie z dnia .... |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
TAK nie dotyczy** |
2 | ... |
zaświadczenie z dnia ..... oświadczenie z dnia ..... |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
TAK nie dotyczy** |
* Warunek nie dotyczy instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, pełniących funkcję kierownika wypoczynku lub wychowawcy wypoczynku w formach wypoczynku organizowanych przez organizacje harcerskie. | |||||
** Warunek nie dotyczy nauczycieli, osób pracujących z dziećmi w placówkach wsparcia dziennego lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które posiadają wykształcenie określone w art. 26 ust. 1 pkt 1 lit. a lub w art. 98 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 332, z późn. zm.), oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. |
6.3. Trenerzy i instruktorzy sportu, rekreacji, animacji kulturalno-oświatowej, lektorzy języka i inne osoby prowadzące zajęcia podczas wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2 lit. b ustawy | |||||
Lp. | Imię i nazwisko | Funkcja | Ukończone 18 lat |
Co najmniej wykształcenie średnie |
Wiedza, doświadczenie i umiejętności niezbędne do realizowanych zajęć |
1 | ... | trener sportu | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu trenera i instruktora sportu na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176) w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2013 r. dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
2 | ... | instruktor sportu | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu trenera i instruktora sportu na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2013 r. dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
3 | ... |
instruktor rekreacji |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
4 | ... |
instruktor animacji kulturalno- oświatowej |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
5 | ... | lektor języka | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
... | ... | ...* | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
_______________
* Inna osoba prowadząca zajęcia podczas wypoczynku.
B. Wykaz dokumentów dołączonych do zgłoszenia wypoczynku
Lp. | Nazwa dokumentu |
C. Oświadczenia organizatora1)
1. Oświadczam, że posiadam kopie dokumentów potwierdzających spełnianie przez osoby wchodzące w skład kadry
wypoczynku warunków, o których mowa w art. 92p ust. 1-6 i art. 92c ust. 2 pkt 2 lit. b ustawy, potwierdzone przeze
mnie za zgodność z oryginałem.
2. Oświadczam, że organizuję wypoczynek w celu niezarobkowym i nie podlegam obowiązkowi wpisu
do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia
1997 r. o usługach turystycznych.
3. Oświadczam, że organizuję w celu zarobkowym wypoczynek, który nie stanowi imprezy turystycznej,
i nie podlegam obowiązkowi wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym
mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych.
....................................................................................................................................................................................
(data, czytelny podpis organizatora wypoczynku)
_____________
1) Właściwe zaznaczyć znakiem "X".
2) Niewłaściwe skreślić.
NR ZGŁOSZENIA
...............................................................
data umieszczenia zgłoszenia w bazie
wypoczynku:
................................................................
(wypełnia kuratorium oświaty)
Zgłoszenie wypoczynku organizowanego za granicą
A. Dane ogólne
1. Organizator wypoczynku1)
Szkoła lub placówka | ||
Przedsiębiorca |
wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 187) |
|
Osoba fizyczna | inna niż powyżej, organizująca wypoczynek w celu niezarobkowym | |
Osoba prawna | ||
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
||
Osoba fizyczna |
inna niż powyżej, organizująca wypoczynek w celu zarobkowym, jeżeli organizowany wypoczynek nie stanowi imprezy turystycznej, o której mowa w art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych |
|
Osoba prawna | ||
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
(należy wypełnić)
Nazwa/imię i nazwisko | |
Adres siedziby/zamieszkania (województwo, powiat, gmina, miejscowość, ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy) |
|
Adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania |
|
Numer telefonu | |
Numer faksu | |
Adres poczty elektronicznej (e-mail) | |
Numer indentyfikacyjny REGON (jeżeli posiada) | |
Numer w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) (jeżeli posiada) |
Numer identyfikacji podatkowej (NIP) (jeżeli posiada) |
|
Numer zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (jeżeli posiada) |
2. Forma wypoczynku1)
kolonia
zimowisko
obóz
biwak
inna forma wypoczynku .............................................................................................................
(proszę podać formę)
3. Termin wypoczynku
Od dnia | do dnia | ||
(dd/mm/rrrr) | (dd/mm/rrr) |
4. Informacja o rodzaju zakwaterowania wypoczynku1)
1. Nazwa obiektu: | |
2. Adres/lokalizacja obiektu: kraj, miejscowość, ulica, nr budynku/lokalu, kod pocztowy (lub inne określenie lokalizacji - dotyczy obozów pod namiotami, biwaków), numer telefonu, faksu | |
3. Środek transportu | |
4. Warunki sanitarnohigieniczne w obiekcie w miejscu bez stałej infrastruktury na wypoczynku o charakterze wędrownym |
4a. Woda bieżąca zimna ciepła inna ................................................ 4b. Sanitariaty liczba umywalek ............................... liczba ustępów ..................................... liczba natrysków ................................... oddzielne pomieszczenia dla chłopców i dziewcząt 4c. Wydzielone pomieszczenia/miejsca na: pranie/suszenie mokrej odzieży sprzęt porządkowy i środki czystości przechowywanie brudnej i czystej bielizny pościelowej 4d. Zaopatrzenie w środki czystości papier toaletowy mydło w płynie ręczniki jednorazowego użytku lub suszarki do rąk kosze na śmieci 4e. Opis sposobu żywienia na miejscu kuchnia jadalnia inne ............................................................... |
5. Informacja o liczbie uczestników wypoczynku
5a. Łączna liczba uczestników wypoczynku, w tym: |
|
– powyżej 10 roku życia | |
– poniżej 10 roku życia | |
5b. Niepełnosprawnych lub przewlekle chorych | |
5c. Dodatkowe informacje o uczestnikach wypoczynku (w szczególności o uczestnikach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) |
6. Ramowy program wypoczynku określający rodzaj zajęć realizowanych podczas wypoczynku
7. Informacje o kadrze wypoczynku
7.1. Funkcja – kierownik wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92p ust. 1, 3–5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą" |
|
1) Imię i nazwisko | ............................................................................ |
2) Numer telefonu | ............................................................................ |
3) Informacja o niekaralności: |
zaświadczenie z dnia ................................................ oświadczenie z dnia ................................................. |
4) Ukończone 18 lat | TAK |
5) Co najmniej wykształcenie średnie |
co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
6) Ukończony kurs na kierownika wypoczynku |
TAK nie dotyczy** |
7) Co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zadań dydaktyczno- -wychowawczych lub opiekuńczo- -wychowawczych, uzyskane w okresie ostatnich 15 lat |
TAK (wskazać lata doświadczenia oraz opisać rodzaj zadań realizowanych w tym czasie) ....................................................................................... |
....................................................................................... | |
....................................................................................... | |
nie dotyczy*** | |
* Warunek nie dotyczy instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze |
Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, pełniących funkcję kierownika wypoczynku lub wychowawcy wypoczynku w formach wypoczynku organizowanych przez organizacje harcerskie. ** Warunek nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach lub placówkach oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. *** Warunek nie dotyczy nauczycieli oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. |
7.2. Funkcja – wychowawca wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92p ust. 2, 3 i 6 ustawy | |||||
Lp. | Imię i nazwisko | Informacja o niekaralności |
Ukończone 18 lat |
Co najmniej wykształcenie średnie |
Ukończony kurs na wychowawcę wypoczynku |
1 | ... |
zaświadczenie z dnia ...... oświadczenie z dnia .... |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
TAK nie dotyczy** |
2 | ... |
zaświadczenie z dnia ..... oświadczenie z dnia ..... |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
TAK nie dotyczy** |
* Warunek nie dotyczy instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, pełniących funkcję kierownika wypoczynku lub wychowawcy wypoczynku w formach wypoczynku organizowanych przez organizacje harcerskie. | |||||
** Warunek nie dotyczy nauczycieli, osób pracujących z dziećmi w placówkach wsparcia dziennego lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które posiadają wykształcenie określone w art. 26 ust. 1 pkt 1 lit. a lub w art. 98 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 332, z późn. zm.), oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. |
7.3. Trenerzy i instruktorzy sportu, rekreacji, animacji kulturalno-oświatowej, lektorzy języka i inne osoby prowadzące zajęcia podczas wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2 lit. b ustawy | |||||
Lp. | Imię i nazwisko | Funkcja | Ukończone 18 lat |
Co najmniej wykształcenie średnie |
Wiedza, doświadczenie i umiejętności niezbędne do realizowanych zajęć |
1 | ... | trener sportu | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu trenera i instruktora sportu na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176) w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2013 r. dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
2 | ... | instruktor sportu | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu trenera i instruktora sportu na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2013 r. dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
3 | ... |
instruktor rekreacji |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
4 | ... |
instruktor animacji kulturalno- oświatowej |
TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
5 | ... | lektor języka | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
... | ... | ...* | TAK |
co najmniej wykształcenie średnie |
dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
_______________
* Inna osoba prowadząca zajęcia podczas wypoczynku.
B. Wykaz dokumentów dołączonych do zgłoszenia wypoczynku
Lp. | Nazwa dokumentu |
1 | Oświadczenie o zawarciu umowy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia za granicą na rzecz uczestników wypoczynku |
2 | |
3 |
C. Oświadczenia organizatora1)
1. Oświadczam, że posiadam kopie dokumentów potwierdzających spełnianie przez osoby wchodzące w skład kadry
wypoczynku warunków, o których mowa w art. 92p ust. 1-6 i art. 92c ust. 2 pkt 2 lit. b ustawy, potwierdzonych
przeze mnie za zgodność z oryginałem.
2. Oświadczam, że spełniam wymogi dotyczące bezpieczeństwa uczestników wypoczynku obowiązujące w krajach tranzytowych i w kraju docelowym.
3. Oświadczam, że co najmniej jedna osoba spośród kadry wypoczynku zna język obcy na poziomie umożliwiającym porozumiewanie się w krajach tranzytowych i w kraju docelowym.
4. Oświadczam, że organizuję wypoczynek w celu niezarobkowym i nie podlegam obowiązkowi wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych.
5. Oświadczam, że organizuję w celu zarobkowym wypoczynek, który nie stanowi imprezy turystycznej, i nie podlegam obowiązkowi wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych.
................................................................................................................................................................
(data, czytelny podpis organizatora wypoczynku)
_____________
1) Właściwe zaznaczyć znakiem "X".
2) Niewłaściwe skreślić.
KARTA WYPOCZYNKU |
Nazwa i adres szkoły/placówki: ...................................................................................................................... .............................................................................................................................................................................. |
Cel wypoczynku: ........................................................................................................................................................... .................................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... |
Adres wypoczynku / miejsce lokalizacji wypoczynku / trasa wypoczynku / nazwa kraju1): |
..................................................................................................................................................................... |
....................................................................................................................................................................................... |
..................................................................................................................................................................................... |
Numer telefonu kierownika wypoczynku: |
....................................................................................................................................................... |
Termin ........................................................................................................................................... |
Liczba uczestników wypoczynku ................................................, w tym liczba uczestników poniżej 10 roku życia ................................................. |
Środek transportu ........................................................................................................................................................ . |
1) W przypadku wypoczynku za granicą.
PROGRAM | ||||
Data, godzina wyjazdu – miejsce zbiórki, z uwzględnieniem daty, godziny powrotu |
Długość trasy (w kilometrach) |
Miejscowość docelowa i trasa powrotna |
Szczegółowy program wypoczynku od wyjazdu do powrotu |
Adres miejsca noclegowego i żywieniowego oraz przystanki oraz miejsca żywienia |
OŚWIADCZENIE
Zobowiązuję się do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa w czasie wypoczynku.
Kierownik wypoczynku | Wychowawcy wypoczynku: | |
................................................................. | 1. ................................................................ | |
(imię i nazwisko oraz podpis) | 2. ................................................................ | |
3. ................................................................ | ||
4. ................................................................ |
(imię i nazwisko oraz podpis)
.............................................................................
(data i podpis dyrektora szkoły/placówki)
LISTA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU*
Lp. | Imię | Nazwisko | Data urodzenia | Adres zamieszkania |
....................................................................................
(data i podpis dyrektora szkoły/placówki)
________________
* Listy uczestników wypoczynku nie przekazuje się do organu prowadzącego i organu sprawującego nadzór
pedagogiczny wraz z kartą wypoczynku.
Lp. | Temat |
Liczba godzin |
Formy realizacji |
1 | Planowanie pracy wychowawczej | 1 |
wykład i zajęcia praktyczne |
2 | Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży: | ||
1) podział na grupy 2) wybór samorządu 3) rada kolonii - obozu 4) rozkład dnia 5) rada wychowawców |
1 |
wykład i zajęcia praktyczne |
|
3 | Bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników wypoczynku, w tym obowiązujące przepisy w zakresie: | ||
1) zdrowia i higieny 2) przejazdu na miejsce wypoczynku 3) trwania wypoczynku 4) przeciwpożarowym 5) korzystania z obszarów wodnych 6) poruszania się po drogach 7) wycieczek i turystyki kwalifikowanej (pieszych, rowerowych, autokarowych, górskich, spływów kajakowych) 8) norm żywienia 9) zasad obsługi urządzeń elektrycznych 10) zasad postępowania w przypadku czynów karalnych popełnianych przez nieletnich oraz wykroczeń i przestępstw popełnianych przez opiekunów |
3 |
wykład i zajęcia praktyczne |
|
11) pierwszej pomocy z wykorzystaniem sprzętu do ćwiczeń udzielania pierwszej pomocy, w tym zestawu do podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (m.in. fantom, defibrylator) |
3 | zajęcia praktyczne | |
4 |
Organizacja pracy kierownika wypoczynku z kadrą wypoczynku oraz z pracownikami administracyjnymi, elementy zarządzania kryzysowego |
1 |
wykład i zajęcia praktyczne |
5 | Prowadzenie dokumentacji wypoczynku (przepisy obowiązujące) | 1 | wykład |
6 | Razem | 10 | |
w tym: | 6 |
wykład i zajęcia praktyczne |
|
1 | wykład | ||
3 | zajęcia praktyczne | ||
Egzamin sprawdzający wiedzę i umiejętności zdobyte podczas kursu |
Lp. | Temat |
Liczba godzin |
Formy realizacji |
1 |
Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży: 1) koordynacyjna rola władz oświatowych 2) obowiązujące przepisy |
2 | wykład |
3) elementy psychologii rozwojowej i wychowawczej z uwzględnieniem potrzeb dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym wynikającymi z niepełnosprawności, niedostosowania społecznego i zagrożenia niedostosowaniem społecznym |
2 |
wykład i zajęcia praktyczne |
|
2 |
Organizacja zajęć w czasie trwania wypoczynku: 1) rada wychowawców 2) grupa jako zespół wychowawczy 3) organizacja i rozkład dnia 4) regulamin uczestnika wypoczynku |
2 |
wykład i zajęcia praktyczne |
3 |
Planowanie pracy opiekuńczej, wychowawczej i edukacyjnej: 1) opracowanie planu wychowawczego grupy 2) dokumentacja wychowawcy 3) obowiązki wychowawcy grupy 4) metody i formy realizacji planów wychowawczych |
4 |
wykład i zajęcia praktyczne |
4 |
Ruch i rekreacja: 1) cele i zadania zajęć wychowania fizycznego 2) metody nauki technik pływania |
1 | wykład |
3) gry i zabawy ruchowe 4) gry zespołowe 5) sport, olimpiady sportowe, lekkoatletyka 6) organizacja zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym wynikającymi z niepełnosprawności, niedostosowania społecznego i zagrożenia niedostosowaniem społecznym |
4 |
zajęcia praktyczne |
|
5 |
Turystyka i krajoznawstwo: 1) cele i zadania turystyki i krajoznawstwa w pracy wychowawczej w trakcie wypoczynku 2) organizacja wycieczek 3) organizacja biwaków 4) gry terenowe |
4 |
wykład i zajęcia praktyczne |
6 |
Zajęcia kulturalno-oświatowe: 1) cele i zadania zajęć kulturalno-oświatowych 2) organizacja zajęć kulturalno-oświatowych, z uwzględnieniem wartości historycznych i literackich 3) elementy kulturalne i wychowanie w rozkładzie dnia 4) prowadzenie kroniki 5) organizacja uroczystości, imprez, wieczornic, ognisk 6) gry i zabawy świetlicowe 7) konkursy, wystawy, dyskusje 8) śpiew, muzyka, plastyka itp. |
5 |
wykład i zajęcia praktyczne |
7 |
Zajęcia praktyczno-techniczne: 1) cele i zadania zajęć praktyczno-technicznych 2) formy i rodzaje zajęć praktyczno-technicznych 3) prace dekoracyjne i zdobnicze 4) indywidualne zainteresowania uczestników 5) rozwój zainteresowań uczestników |
2 |
wykład i zajęcia praktyczne |
8 |
Prace społecznie użyteczne: 1) cele i zadania prac społecznie użytecznych 2) wychowawcze znaczenie prac społecznie użytecznych, wolontariat 3) prace w zakresie samoobsługi 4) prace na rzecz miejsca wypoczynku 5) prace na rzecz środowiska |
2 |
wykład i zajęcia praktyczne |
9 |
Bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników wypoczynku: 1) przepisy dotyczące bezpieczeństwa, w tym zasady postępowania w przypadku czynów karalnych popełnianych przez nieletnich oraz wykroczeń i przestępstw popełnianych przez opiekunów 2) przepisy dotyczące zdrowia i higieny w miejscu wypoczynku |
4 |
wykład i zajęcia praktyczne |
3) pierwsza pomoc z wykorzystaniem sprzętu do ćwiczeń udzielania pierwszej pomocy, w tym zestawu do podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (m.in. fantom, defibrylator) |
4 |
zajęcia praktyczne |
|
10 | Razem | 36 | |
w tym: | 25 |
wykład i zajęcia praktyczne |
|
3 | wykład | ||
8 |
zajęcia praktyczne |
||
Egzamin sprawdzający wiedzę i umiejętności zdobyte podczas kursu |
....................................................................
(oznaczenie organizatora kursu)
ZAŚWIADCZENIE
o ukończeniu kursu na kierownika wypoczynku
Zaświadcza się, że Pan(i) ...........................................................................................................................................
(imię/imiona i nazwisko)
urodzony(-na) .............................................................................................................................................................
(dd-mm-rrrr)
ukończył(a) kurs .........................................................................................................................................................
(nazwa kursu)
.....................................................................................................................................................................................
w wymiarze ............... godzin w okresie od dnia ............................................... do dnia ..........................................
prowadzony przez .......................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................... ,
(nazwa i adres/siedziba organizatora kursu)
zakończony egzaminem sprawdzającym w dniu ...................................................................................................... .
Numer zgody na organizację kursu1) .........................................................................................................................
wydanej przez .............................................................................................................................................................
w dniu .........................................................................................................................................................................
Zaświadczenie wydano na podstawie art. 92r ust. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U.
z 2015 r. poz. 2156, z późn. zm.).
Nr ........./20....... r.2)
............................................................. | .............................................................................................. | |
(miejscowość, data) | (podpis osoby reprezentującej organizatora kursu) |
____________
1) Wypełnić w przypadku kursu organizowanego przez osoby prawne, osoby fizyczne oraz instytucje rynku pracy, o których
mowa w art. 6 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r.
poz. 149, z późn. zm.).
2) Numer zaświadczenia wydanego przez organizatora kursu.
...........................................................................
(oznaczenie organizatora kursu)
ZAŚWIADCZENIE
o ukończeniu kursu na wychowawcę wypoczynku
Zaświadcza się, że Pan(i) ...........................................................................................................................................
(imię/imiona i nazwisko)
urodzony(-na) .............................................................................................................................................................
(dd-mm-rrrr)
ukończył(a) kurs .........................................................................................................................................................
(nazwa kursu)
.....................................................................................................................................................................................
w wymiarze ............... godzin w okresie od dnia ........................................... do dnia ..............................................
prowadzony przez .......................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................... ,
(nazwa i adres/siedziba organizatora kursu)
zakończony egzaminem sprawdzającym w dniu ........................................................................................................
Numer zgody na organizację kursu1) .........................................................................................................................
wydanej przez .............................................................................................................................................................
w dniu .........................................................................................................................................................................
Zaświadczenie wydano na podstawie art. 92r ust. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U.
z 2015 r. poz. 2156, z późn. zm.).
Nr .........../20.......... r. 2)
................................................................. | ............................................................................................ | |
(miejscowość, data) | (podpis osoby reprezentującej organizatora kursu) |
_______________
1) Wypełnić w przypadku kursu organizowanego przez osoby prawne, osoby fizyczne oraz instytucje rynku pracy, o których
mowa w art. 6 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r.
poz. 149, z późn. zm.).
2) Numer zaświadczenia wydanego przez organizatora kursu.
W ciągu pierwszych 5 miesięcy obowiązywania mechanizmu konsultacji społecznych projektów ustaw udział w nich wzięły 24 323 osoby. Najpopularniejszym projektem w konsultacjach była nowelizacja ustawy o broni i amunicji. W jego konsultacjach głos zabrało 8298 osób. Podczas pierwszych 14 miesięcy X kadencji Sejmu RP (2023–2024) jedynie 17 proc. uchwalonych ustaw zainicjowali posłowie. Aż 4 uchwalone ustawy miały źródła w projektach obywatelskich w ciągu 14 miesięcy Sejmu X kadencji – to najważniejsze skutki reformy Regulaminu Sejmu z 26 lipca 2024 r.
Grażyna J. Leśniak 24.04.2025Senat bez poprawek przyjął w środę ustawę, która obniża składkę zdrowotną dla przedsiębiorców. Zmiana, która wejdzie w życie 1 stycznia 2026 roku, ma kosztować budżet państwa 4,6 mld zł. Według szacunków Ministerstwo Finansów na reformie ma skorzystać około 2,5 mln przedsiębiorców. Teraz ustawa trafi do prezydenta Andrzaja Dudy.
Grażyna J. Leśniak 23.04.2025Rada Ministrów przyjęła we wtorek, 22 kwietnia, projekt ustawy o zmianie ustawy – Prawo geologiczne i górnicze, przedłożony przez minister przemysłu. Chodzi o wyznaczenie podmiotu, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie i egzekwowanie przepisów w tej sprawie. Nowe regulacje dotyczą m.in. dokładności pomiarów, monitorowania oraz raportowania emisji metanu.
Krzysztof Koślicki 22.04.2025Na wtorkowym posiedzeniu rząd przyjął przepisy zmieniające rozporządzenie w sprawie zakazu stosowania materiału siewnego odmian kukurydzy MON 810, przedłożone przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi. Celem nowelizacji jest aktualizacja listy odmian genetycznie zmodyfikowanej kukurydzy, tak aby zakazać stosowania w Polsce upraw, które znajdują się w swobodnym obrocie na terytorium 10 państw Unii Europejskiej.
Krzysztof Koślicki 22.04.2025Od 18 kwietnia policja oraz żandarmeria wojskowa będą mogły karać tych, którzy bez zezwolenia m.in. fotografują i filmują szczególnie ważne dla bezpieczeństwa lub obronności państwa obiekty resortu obrony narodowej, obiekty infrastruktury krytycznej oraz ruchomości. Obiekty te zostaną specjalnie oznaczone.
Robert Horbaczewski 17.04.2025Kompleksową modernizację instytucji polskiego rynku pracy poprzez udoskonalenie funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia oraz form aktywizacji zawodowej i podnoszenia umiejętności kadr gospodarki przewiduje podpisana w czwartek przez prezydenta Andrzeja Dudę ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Ustawa, co do zasady, wejdzie w życie pierwszego dnia miesiąca następującego po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
Grażyna J. Leśniak 11.04.2025Identyfikator: | Dz.U.2016.452 |
Rodzaj: | Rozporządzenie |
Tytuł: | Wypoczynek dzieci i młodzieży. |
Data aktu: | 30/03/2016 |
Data ogłoszenia: | 05/04/2016 |
Data wejścia w życie: | 06/04/2016 |