(Dz.U.UE C z dnia 19 lutego 2016 r.)
INFORMACJE OGÓLNE
Departament | Dyrekcja Generalna A, Dyrekcja ds. Budynków i Logistyki |
Miejsce pracy | Bruksela |
Nazwa stanowiska | Dyrektor ds. budynków i logistyki |
Grupa funkcyjna i grupa zaszeregowania | AD 14 |
Wymagane poświadczenie bezpieczeństwa osobowego | SECRET UE/EU SECRET |
TERMIN ZGŁOSZEŃ | 11 marca 2016 r. |
O NAS
Sekretariat Generalny Rady ("Sekretariat") wspomaga Radę UE i Radę Europejską. Na czele DG A2, która wchodzi w skład Dyrekcji Generalnej ds. Administracji (DG A), stoi zastępca dyrektora generalnego ds. protokołu, posiedzeń, budynków i logistyki. W praktyce DG A2 jest odpowiedzialna za udostępnianie usług i infrastruktury (poza IT) Radzie Europejskiej, jej przewodniczącemu, Radzie i jej organom oraz Sekretariatowi, by umożliwić im sprawne i wydajne działanie. W skład DG A2 wchodzą dwie dyrekcje: Dyrekcja ds. Protokołów i Posiedzeń (DGA 2A) i Dyrekcja ds. Budynków i Logistyki (DGA 2B). DG 2B - do której rekrutujemy dyrektora - składa się z trzech działów: Budynki, Logistyka i Finanse. Jej misją jest zapewnianie infrastruktury materialnej (budynki, instalacje i sprzęt techniczny) i usług logistycznych (wyposażanie, przeprowadzki, transport), które umożliwiają Radzie Europejskiej, Radzie, jej organom i Sekretariatowi sprawowanie ich funkcji we wszystkich sytuacjach i okolicznościach, w tym w sytuacjach nadzwyczajnych, nagłych lub kryzysowych. D A2B zarządza budżetem w wysokości około 60 mln EUR oraz znaczną liczbą umów o świadczenie usług i musi zapewniać zakup towarów i usług zgodnie z ustalonymi procedurami.
KOGO SZUKAMY
Poszukujemy menadżera posiadającego zdolności przywódcze, który będzie kierował zespołem 155 członków personelu pracujących głównie w obszarach technicznych - w międzynarodowym i wielojęzycznym środowisku - i motywował ten zespół.
Do jego zadań należeć będzie sprawowanie kierownictwa i nadzoru nad obiektami, projektami i działaniami w dziedzinie logistyki, w tym pracami inżynieryjnymi, remontami, budowami, konserwacją, planowaniem przestrzennym i zarządzaniem zapasami oraz doradzanie w zakresie prowadzonej przez Radę polityki dotyczącej budynków i środowiska oraz rozwiązań technicznych wymagających znacznych nakładów finansowych.
Kandydat, który pomyślnie przejdzie postępowanie selekcyjne, będzie zajmował się skomplikowanymi pod względem technicznym i prawnym kwestiami i odpowiadał za zarządzanie dużym budżetem. W pełnieniu tego stanowiska niezbędne są: dobra ogólna znajomość kwestii technicznych związanych z budynkami i logistyką, doskonała umiejętność optymalnego wykorzystania środków finansowych i zdolność rzetelnego i skutecznego podejmowania decyzji. Osoba pełniąca to stanowisko będzie również utrzymywała kontakty z dostawcami i władzami lokalnymi działającymi w obszarze planowania środowiskowego i urbanistyki. W związku z powyższym doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność osiągania kompromisów są kluczowe na tym stanowisku.
Idealny kandydat powinien posiadać doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych wysokiego szczebla w środowisku międzynarodowym oraz połączenie wykształcenia, doświadczenia i wyszkolenia w kilku spośród następujących obszarów: zarządzanie projektami na wielką skalę, infrastruktura, zarządzanie budynkami, inżynieria, architektura, zarządzanie budowami, opracowywanie zrównoważonych pod względem środowiska strategii i strategii ekologicznych.
Z uwagi na fakt, że Sekretariat Generalny Rady propaguje mobilność pracowników, kandydaci powinni być gotowi i zdolni do pracy w różnych dziedzinach przez cały okres swojej kariery.
OGÓLNY CEL STANOWISKA
ZADANIA
WARUNKI PRACY
SZCZEGÓŁOWE KOMPETENCJE
Kompetencje zawodowe
Realizacja zadań i osiąganie wyników
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności kierownicze
POTENCJALNI KANDYDACI
W momencie ubiegania się o stanowisko kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
Wszystkie dokumenty potwierdzające dołączone do zgłoszenia muszą być w formacie word text, pdf lub jpg, opatrzone nazwą (w jęz. angielskim lub francuskim) i kolejno ponumerowane (załącznik 1, 2 itd.). Do zgłoszenia należy też dołączyć listę wszystkich załączników. Zgłoszenia, które nadejdą poprzez system archiwizacyjny "w chmurze" lub przez platformy wzajemnego udostępniania plików, nie będą rozpatrywane.
Kandydat wybrany na stanowisko zostanie poproszony o przedstawienie oryginałów wspomnianych wyżej dokumentów.
PONOWNE ROZPATRZENIE ZGŁOSZENIA
Procedurę występowania o rewizję decyzji, procedurę odwoławczą oraz procedurę wnoszenia skargi do Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich przedstawiono w załączniku II do niniejszego ogłoszenia.
OCHRONA DANYCH
Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą wyboru przedstawiono w załączniku III do niniejszego ogłoszenia.
(i) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, trwającym normalnie 4 lata lub dłużej studiom wyższym, potwierdzonym dyplomem; lub
(ii) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, trwającym normalnie co najmniej 3 lata studiom wyższym, potwierdzonym dyplomem, oraz przynajmniej rocznym właściwym doświadczeniem zawodowym.
W ciągu pierwszych 5 miesięcy obowiązywania mechanizmu konsultacji społecznych projektów ustaw udział w nich wzięły 24 323 osoby. Najpopularniejszym projektem w konsultacjach była nowelizacja ustawy o broni i amunicji. W jego konsultacjach głos zabrało 8298 osób. Podczas pierwszych 14 miesięcy X kadencji Sejmu RP (2023–2024) jedynie 17 proc. uchwalonych ustaw zainicjowali posłowie. Aż 4 uchwalone ustawy miały źródła w projektach obywatelskich w ciągu 14 miesięcy Sejmu X kadencji – to najważniejsze skutki reformy Regulaminu Sejmu z 26 lipca 2024 r.
24.04.2025Senat bez poprawek przyjął w środę ustawę, która obniża składkę zdrowotną dla przedsiębiorców. Zmiana, która wejdzie w życie 1 stycznia 2026 roku, ma kosztować budżet państwa 4,6 mld zł. Według szacunków Ministerstwo Finansów na reformie ma skorzystać około 2,5 mln przedsiębiorców. Teraz ustawa trafi do prezydenta Andrzaja Dudy.
23.04.2025Rada Ministrów przyjęła we wtorek, 22 kwietnia, projekt ustawy o zmianie ustawy – Prawo geologiczne i górnicze, przedłożony przez minister przemysłu. Chodzi o wyznaczenie podmiotu, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie i egzekwowanie przepisów w tej sprawie. Nowe regulacje dotyczą m.in. dokładności pomiarów, monitorowania oraz raportowania emisji metanu.
22.04.2025Na wtorkowym posiedzeniu rząd przyjął przepisy zmieniające rozporządzenie w sprawie zakazu stosowania materiału siewnego odmian kukurydzy MON 810, przedłożone przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi. Celem nowelizacji jest aktualizacja listy odmian genetycznie zmodyfikowanej kukurydzy, tak aby zakazać stosowania w Polsce upraw, które znajdują się w swobodnym obrocie na terytorium 10 państw Unii Europejskiej.
22.04.2025Od 18 kwietnia policja oraz żandarmeria wojskowa będą mogły karać tych, którzy bez zezwolenia m.in. fotografują i filmują szczególnie ważne dla bezpieczeństwa lub obronności państwa obiekty resortu obrony narodowej, obiekty infrastruktury krytycznej oraz ruchomości. Obiekty te zostaną specjalnie oznaczone.
17.04.2025Kompleksową modernizację instytucji polskiego rynku pracy poprzez udoskonalenie funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia oraz form aktywizacji zawodowej i podnoszenia umiejętności kadr gospodarki przewiduje podpisana w czwartek przez prezydenta Andrzeja Dudę ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Ustawa, co do zasady, wejdzie w życie pierwszego dnia miesiąca następującego po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
11.04.2025Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2016.64A.1 |
Rodzaj: | Ogłoszenie |
Tytuł: | Ogłoszenie o wolnym stanowisku CONS/AD/120. |
Data aktu: | 19/02/2016 |
Data ogłoszenia: | 19/02/2016 |