(Dz.U.UE C z dnia 25 stycznia 2017 r.)
INFORMACJE OGÓLNE
Departament | Dyrekcja Generalna F - Komunikacja i Informacja, Dyrekcja 2 - Zarządzanie Informacjami i Wiedzą |
Miejsce pracy | Bruksela |
Nazwa stanowiska | Dyrektor ds. Zarządzania Informacjami i Wiedzą |
Grupa funkcyjna i grupa zaszeregowania | AD 14 |
Wymagane poświadczenie bezpieczeństwa osobowego na poziomie | SECRET UE/EU SECRET |
TERMIN ZGŁOSZEŃ | 15 lutego 2017 r. |
O NAS
Sekretariat Generalny Rady ("Sekretariat") wspomaga Radę Unii Europejskiej i Radę Europejską i doradza im. Zadaniem Dyrekcji Generalnej F (Komunikacja i Informacja) jest dostarczanie i przechowywanie informacji o pracach tych instytucji. Działająca w Dyrekcji Generalnej F Dyrekcja ds. Zarządzania Informacjami i Wiedzą jest odpowiedzialna za opracowywanie innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań dla wyzwań w zakresie zarządzania informacjami i wiedzą w epoce cyfrowej. Jej kompetencje obejmują zarządzanie dystrybucją informacji, opracowywanie polityk i wytycznych dotyczących zarządzania treścią informacji, archiwizację, kwestię przejrzystości oraz prowadzenie biblioteki i usług analitycznych.
Dyrekcja składa się z trzech działów odpowiedzialnych kolejno za: zarządzanie informacjami, zarządzanie wiedzą i projekty w zakresie innowacji.
Dyrektor podlega dyrektorowi generalnemu i odpowiada za wszystkie działania dyrekcji.
KOGO SZUKAMY
Poszukujemy dyrektora z doświadczeniem w zakresie kierowania zmianami organizacyjnymi i transformacją cyfrową, który może poprowadzić modernizację procesów biznesowych w Sekretariacie Generalnym. Pragniemy znaleźć osobę zorientowaną na wyniki, z udokumentowanymi zdolnościami w zakresie skutecznego opracowywania i wdrażania programów i projektów w dziedzinie informacji i zarządzania wiedzą.
Idealny kandydat powinien być wpływowym liderem w dziedzinie strategii i transformacji cyfrowej, nie tylko obeznanym ze strukturami i funkcjonowaniem Rady, ale i zdolnym do doskonałego funkcjonowania w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym dzięki znajomości takich dziedzin, jak zarządzanie informacjami, sieć semantyczna lub otwarte dane. Powinna to być osoba otwarta, komunikatywna i mająca dużą zdolność do inspirowania i przeprowadzania innowacji w ramach Sekretariatu Generalnego.
Sekretariat Generalny Rady propaguje mobilność kadry zarządzającej, by ta mogła poszerzać swoje doświadczenie. Dlatego kandydaci powinni być gotowi i zdolni do pracy w różnych dziedzinach przez cały okres swojej kariery w Sekretariacie.
OGÓLNY CEL STANOWISKA
ZADANIA
WARUNKI PRACY
Miejsce pracy: Bruksela, budynek "Justus Lipsius"
SZCZEGÓŁOWE KOMPETENCJE
Kompetencje zawodowe
Realizacja zadań i osiąganie wyników
Cechy osobiste
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności kierownicze
POTENCJALNI KANDYDACI
W momencie ubiegania się o stanowisko kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
Wszystkie dokumenty potwierdzające dołączone do zgłoszenia muszą być w formacie word text, pdf lub jpg, opatrzone nazwą (w jęz. angielskim lub francuskim) i kolejno ponumerowane (załącznik 1, 2 itd.). Do zgłoszenia należy też dołączyć listę wszystkich załączników. Zgłoszenia, które nadejdą poprzez system archiwizacyjny "w chmurze" lub przez platformy wzajemnego udostępniania plików, nie będą rozpatrywane.
Kandydat wybrany na stanowisko zostanie poproszony o przedstawienie oryginałów wspomnianych wyżej dokumentów.
PONOWNE ROZPATRZENIE ZGŁOSZENIA
Procedurę występowania o rewizję decyzji, procedurę odwoławczą oraz procedurę wnoszenia skargi do Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich przedstawiono w załączniku II do niniejszego ogłoszenia.
OCHRONA DANYCH
Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą wyboru przedstawiono w załączniku III do niniejszego ogłoszenia.
(i) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, trwającym normalnie 4 lata lub dłużej studiom wyższym, potwierdzonym dyplomem; lub
(ii) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, trwającym normalnie co najmniej 3 lata studiom wyższym, potwierdzonym dyplomem, oraz przynajmniej rocznym właściwym doświadczeniem zawodowym.
W ciągu pierwszych 5 miesięcy obowiązywania mechanizmu konsultacji społecznych projektów ustaw udział w nich wzięły 24 323 osoby. Najpopularniejszym projektem w konsultacjach była nowelizacja ustawy o broni i amunicji. W jego konsultacjach głos zabrało 8298 osób. Podczas pierwszych 14 miesięcy X kadencji Sejmu RP (2023–2024) jedynie 17 proc. uchwalonych ustaw zainicjowali posłowie. Aż 4 uchwalone ustawy miały źródła w projektach obywatelskich w ciągu 14 miesięcy Sejmu X kadencji – to najważniejsze skutki reformy Regulaminu Sejmu z 26 lipca 2024 r.
24.04.2025Senat bez poprawek przyjął w środę ustawę, która obniża składkę zdrowotną dla przedsiębiorców. Zmiana, która wejdzie w życie 1 stycznia 2026 roku, ma kosztować budżet państwa 4,6 mld zł. Według szacunków Ministerstwo Finansów na reformie ma skorzystać około 2,5 mln przedsiębiorców. Teraz ustawa trafi do prezydenta Andrzaja Dudy.
23.04.2025Rada Ministrów przyjęła we wtorek, 22 kwietnia, projekt ustawy o zmianie ustawy – Prawo geologiczne i górnicze, przedłożony przez minister przemysłu. Chodzi o wyznaczenie podmiotu, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie i egzekwowanie przepisów w tej sprawie. Nowe regulacje dotyczą m.in. dokładności pomiarów, monitorowania oraz raportowania emisji metanu.
22.04.2025Na wtorkowym posiedzeniu rząd przyjął przepisy zmieniające rozporządzenie w sprawie zakazu stosowania materiału siewnego odmian kukurydzy MON 810, przedłożone przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi. Celem nowelizacji jest aktualizacja listy odmian genetycznie zmodyfikowanej kukurydzy, tak aby zakazać stosowania w Polsce upraw, które znajdują się w swobodnym obrocie na terytorium 10 państw Unii Europejskiej.
22.04.2025Od 18 kwietnia policja oraz żandarmeria wojskowa będą mogły karać tych, którzy bez zezwolenia m.in. fotografują i filmują szczególnie ważne dla bezpieczeństwa lub obronności państwa obiekty resortu obrony narodowej, obiekty infrastruktury krytycznej oraz ruchomości. Obiekty te zostaną specjalnie oznaczone.
17.04.2025Kompleksową modernizację instytucji polskiego rynku pracy poprzez udoskonalenie funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia oraz form aktywizacji zawodowej i podnoszenia umiejętności kadr gospodarki przewiduje podpisana w czwartek przez prezydenta Andrzeja Dudę ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Ustawa, co do zasady, wejdzie w życie pierwszego dnia miesiąca następującego po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
11.04.2025Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2017.25A.1 |
Rodzaj: | Ogłoszenie |
Tytuł: | Ogłoszenie o wolnym stanowisku - CONS/AD/128. |
Data aktu: | 25/01/2017 |
Data ogłoszenia: | 25/01/2017 |