"Wsparcie działań informacyjnych odnoszących się do wspólnej polityki rolnej"
Realizacja działań informacyjnych w ramach pozycji budżetowej 05 08 06 w 2011 r.
(2010/C 231/05)
(Dz.U.UE C z dnia 27 sierpnia 2010 r.)
1. WPROWADZENIE
Niniejsze zaproszenie do składania wniosków jest oparte na rozporządzeniu Rady (WE) nr 814/2000 z dnia 17 kwietnia 2000 r. w sprawie działań informacyjnych odnoszących się do wspólnej polityki rolnej(1), które określa rodzaj i treść działań informacyjnych, jakie Unia może współfinansować. Rozporządzenie Komisji (WE) nr 2208/2002(2), zmienione rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1820/2004(3), ustanawia szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 814/2000.
Jest to zaproszenie do składania wniosków w sprawie finansowania działań informacyjnych określonych w art. 3 ust. 1 rozporządzenia Rady (WE) nr 814/2000, ze środków przydzielonych w budżecie na 2011 r. Niniejsze zaproszenie do składania wniosków dotyczy działań informacyjnych, które zostaną zrealizowane (łącznie z przygotowaniem, realizacją, działaniami uzupełniającymi i oceną) w terminie od dnia 1 maja 2011 r. do dnia 30 kwietnia 2012 r.
Działanie informacyjne jest niezależnym i spójnym wydarzeniem informacyjnym, zorganizowanym w ramach oddzielnego budżetu. Działania składające się na takie wydarzenie mogą przybierać różne formy, począwszy od prostej konferencji, a skończywszy na szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej obejmującej kilka typów działań informacyjnych spośród działań wymienionych poniżej w pkt 2.3 przeprowadzonych w jednym regionie lub w różnych regionach państw członkowskich. W przypadku kampanii tego typu poszczególne przewidziane działania powinny być ze sobą powiązane, posiadać jasno określoną koncepcję, a wyznaczone do osiągnięcia wyniki i harmonogram prac powinny odpowiadać celom projektu i być realistyczne. Działania zostaną przeprowadzone w UE-27 z zachowaniem terminów, o których mowa poniżej w pkt 3 (czas trwania i budżet). Działania muszą odpowiadać priorytetom wymienionym w pkt 2.1 i obejmować wszystkie informacje lub część informacji z pkt 2.2.
Jak określa art. 4 ust. 2 rozporządzenia Komisji (WE) nr 2208/2002 wnioskodawcami wymienionych działań są osoby prawne działające w państwie członkowskim od co najmniej 2 lat, w szczególności:
– organizacje rolnicze lub organizacje na rzecz rozwoju obszarów wiejskich,
– stowarzyszenia konsumentów,
– stowarzyszenia ochrony środowiska,
– organizacje pozarządowe,
– organy publiczne państw członkowskich,
– media,
– instytucje oświatowe i uniwersytety.
2. PRIORYTETY I CELE NA ROK 2011
2.1. Priorytety
Proponowane działania informacyjne powinny przyczyniać się do wyjaśnienia i lepszego zrozumienia wniosków Komisji dotyczących reformy WPR, które zostaną przedstawione Radzie i Parlamentowi Europejskiemu w 2011 r.
W ramach niniejszego zaproszenia do składania wniosków Komisja pragnie przyznać pierwszeństwo działaniom mającym na celu:
a) wyjaśnienie, przedyskutowanie tych kwestii z ogółem społeczeństwa, a zwłaszcza z młodymi mieszkańcami miast, oraz podkreślenie roli i korzyści płynących z silnej, trwałej i zrównoważonej polityki, określonej i prowadzonej na szczeblu Unii Europejskiej (WPR), zapewniającej:
– utrzymanie mocy produkcyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa żywnościowego,
– zagospodarowanie przestrzenne,
– dynamizm społeczno-gospodarczy obszarów wiejskich,
– zachowanie krajobrazu, dziedzictwa wsi, przyrody i różnorodności biologicznej,
– reagowanie na wyzwania związane ze zmianą klimatu;
b) przeanalizowanie i omówienie, ze wszystkimi zainteresowanymi podmiotami z sektora rolnictwa oraz pozostałymi uczestnikami łańcucha zaopatrzenia w żywność i przedstawicielami obszarów wiejskich, nowych kierunków wspólnej polityki rolnej (WPR), w szczególności:
Wsparcia bezpośredniego:
– wynagradzanie za niektóre podstawowe dobra publiczne powiązane ze środkami wchodzącymi w zakres zasady współzależności pomocy,
– jego przydatności w stabilizowaniu dochodów rolników,
– warunków rozdzielania tej pomocy (uproszczenie, przywrócenie równowagi i lepsze ukierunkowanie wsparcia bezpośredniego zarówno dla różnych rolników, jak i na szczeblu państw członkowskich);
Rynków:
– ukierunkowania produkcji rolnej na rynek w połączeniu z nowoczesnymi, skutecznymi i reaktywnymi mechanizmami mającymi na celu wsparcie rolników w sytuacji kryzysowej;
Polityki rozwoju obszarów wiejskich:
– wzmocnienia polityki rozwoju obszarów wiejskich w celu stymulowania dywersyfikacji i innowacyjności oraz budowania trwałej tkanki gospodarki wiejskiej,
– modernizacji rolnictwa w celu sprostania nowym wyzwaniom gospodarczym i ekologicznym;
c) omówienie polityki UE dotyczącej jakości produktów rolnych.
2.2. Przekazywane informacje
W działaniach informacyjnych należy wykorzystywać następujące treści:
– WPR jest polityką żywo reagującą na zmieniające się priorytety społeczeństwa. Została ona stworzona jako zasadnicza część konstrukcji europejskiej, skupiająca się na europejskiej społeczności rolniczej. Rolnictwo europejskie odgrywa ważną rolę w naszym społeczeństwie bardziej niż kiedykolwiek. Dotyczy nas wszystkich w różnych aspektach życia: od żywności, którą spożywamy, przez sposób, w jaki traktujemy zwierzęta hodowlane po jakość środowiska. Celem WPR jest propagowanie zrównoważonego rolnictwa, które pozwala sprostać wyzwaniom, takim jak bezpieczeństwo żywnościowe, wzrost gospodarczy i zatrudnienie na obszarach wiejskich, spełniając oczekiwania obywateli (rolników, konsumentów i podatników).
– WPR podkreśla wielofunkcyjny charakter rolnictwa. Wspiera rolników, pomagając im w pełnieniu swojej roli jako siły napędowej obszarów wiejskich. Umożliwia im jednoczesne spełnianie oczekiwań rynku i społeczeństwa w zakresie dóbr publicznych, środowiska i zmiany klimatu.
– Ogromna większość terytorium UE to obszary wiejskie. Są one ważnym źródłem zatrudnienia i stanowią rozpoznawalny symbol dziedzictwa kulturowego Europy. WPR popiera politykę rozwoju obszarów wiejskich wspierającą ekologiczny rozwój gospodarczy i tworzenie nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich - zarówno w obrębie sektora rolnego jak i poza nim, co prowadzi do wzmocnienia tkanki społecznej i gospodarczej naszej wsi oraz pozytywnie wpływa na stan środowiska naturalnego na tych terenach.
Informacje te można propagować w formie haseł, takich jak:
– Rolnictwo to smak życia
– WPR stawia na przyszłość
– WPR to nasza wspólna sprawa
– WPR w centrum naszego życia
– WPR chroni społeczności wiejskie
– WPR chroni środowisko i różnorodność biologiczną
– WPR sprzyja rozwojowi i zatrudnieniu na wsi
– WPR na rzecz ekologicznego rozwoju
– Poznaj produkty, poznaj ich pochodzenie
– Unijne produkty rolne to gwarancja jakości.
2.3. Rodzaje działań informacyjnych
W ramach niniejszego zaproszenia do składania wniosków Komisja oczekuje wniosków dotyczących następujących rodzajów działań informacyjnych:
– kampanie informacyjne obejmujące wiele rodzajów działań informacyjnych, między innymi takich, o których mowa poniżej,
– produkcja narzędzi wideo, audio i audiowizualnych (takich jak programy i audycje radiowe lub telewizyjne, filmy dokumentalne, debaty telewizyjne i radiowe itd.)(4),
– produkcja i dystrybucja materiałów multimedialnych lub audiowizualnych (klipy, DVD, nowe media, media społeczne itd.),
– działania skierowane do szkół i uniwersytetów,
– wydarzenia medialne,
– konferencje, seminaria i specjalistyczne grupy robocze adresowane do zainteresowanych osób oraz dziennikarzy,
– stoiska informacyjne podczas wydarzeń lub w miejscach publicznych.
2.4. Docelowi odbiorcy
Docelowi odbiorcy projektów w ramach niniejszego zaproszenia do składania wniosków to ogół społeczeństwa, głównie odbiorcy zamieszkujący na obszarach miejskich, ludzie młodzi i podmioty z sektora rolnictwa, rolnicy i inni potencjalni beneficjenci działań na rzecz rozwoju obszarów wiejskich.
3. CZAS TRWANIA I BUDŻET
Niniejsze zaproszenie do składania wniosków dotyczy działań informacyjnych, które zostaną zrealizowane (łącznie z przygotowaniem, realizacją, działaniami uzupełniającymi i oceną) w terminie od dnia 1 maja 2011 r. do dnia 30 kwietnia 2012 r.
Ogólny budżet przewidziany na przeprowadzenie działań informacyjnych w ramach niniejszego zaproszenia do składania wniosków wynosi 3.250.000 EUR. Kwota ta zostanie podzielona pomiędzy wnioski uznane za najlepsze zgodnie z kryteriami, o których mowa w pkt 2 załącznika III. Komisja zastrzega sobie prawo zmniejszenia tej kwoty lub przyznania jedynie jej części.
Wysokość dotacji, której dotyczy wniosek skierowany do Komisji, wynosi od 20.000 EUR do 300.000 EUR na jeden wniosek (w tym zryczałtowana kwota obejmująca koszty personelu) w przypadku działań wymienionych w pkt 2.3.
Koszty kwalifikowalne określone zostały w załączniku IV (sporządzanie budżetu). Wkład Komisji w wybrane wnioski ograniczony jest do 50 % łącznych kosztów kwalifikowalnych po wyłączeniu kosztów personelu. Do wymienionej kwoty wypłacona zostanie dodatkowo zryczałtowana kwota przeznaczona na pokrycie kosztów personelu w wysokości 10.000 EUR.
Nie zezwala się na wstępne finansowanie działań informacyjnych, które otrzymały dotację na podstawie niniejszego zaproszenia do składania wniosków. Wybór wniosku nie zobowiązuje Komisji do przyznania pełnej kwoty, o jaką zwraca się wnioskodawca. Dotacja nie może w żadnym razie przekroczyć kwoty określonej we wniosku. Dotacji nie można przyznać na żadne działanie otrzymujące inne finansowanie z Unii Europejskiej.
4. OGÓLNE INSTRUKCJE DOTYCZĄCE SKŁADANIA WNIOSKÓW
4.1. Jak sporządzić wniosek
W danym roku budżetowym każdy wnioskodawca może się ubiegać o wsparcie wyłącznie na jedno działanie informacyjne.
Wniosek należy sporządzić na odpowiednich formularzach dostępnych w Internecie pod następującym adresem: http://ec.europa.eu/comm/agriculture/grants/capinfo/index_pl.htm
Wnioski składane są w jednym z języków urzędowych Unii. Aby ułatwić rozpatrywanie wniosków w odpowiednim terminie, wnioskodawców zachęca się jednak do składania wniosków w języku angielskim bądź francuskim, a jeżeli nie jest to możliwe, to przynajmniej do załączenia tłumaczenia treści formularza nr 3 na język angielski lub francuski.
Wniosek obejmuje obowiązkowo następujące dokumenty, które można znaleźć pod powyższym adresem internetowym:
– pismo-wniosek określające tytuł danego działania informacyjnego ze wskazaniem kwoty dotacji, której dotyczy wniosek, podpisane przez prawnie upoważnionego przedstawiciela organizacji wnioskodawcy; należy zauważyć, że kwota dotacji, której dotyczy wniosek, musi być identyczna z kwotą współfinansowania ze strony Unii Europejskiej wskazaną w tabeli przychodów budżetu (pkt g + h),
– formularz nr 1 (dane na temat wnioskodawcy), nr 2 (dane na temat współorganizatorów - jeżeli dotyczy), nr 3 (szczegółowy opis działania informacyjnego) wniosku. Jeśli pytanie nie dotyczy proponowanego działania informacyjnego, należy wpisać "nie dotyczy" lub "nie dot.". Uwzględniane będą jedynie wnioski przedłożone na wspomnianych formularzach,
– jeden budżet dla proponowanego działania informacyjnego (składający się z jednej zbilansowanej szczegółowej tabeli wydatków i jednej zbilansowanej tabeli przychodów), właściwie wypełniony, podpisany i opatrzony datą przez prawnie upoważnionego przedstawiciela organizacji wnioskodawcy,
– wszelkie dodatkowe dokumenty, o których mowa w załączniku I (dodatkowe dokumenty wymagane do ubiegania się o dotację).
4.2. Adresat i termin składania wniosków
W terminie do dnia 5 listopada 2010 r. wnioskodawcy muszą przesłać jeden egzemplarz papierowy pełnego wniosku listem poleconym za potwierdzeniem odbioru (dowodem daty nadania będzie data stempla pocztowego) na następujący adres:
Commission européenne
Unité AGRI. K.1.
Appel à propositions 2010/C 231/05
À l'attention de M. H.-E. Barth
L130 4/148A
1049 Bruxelles/Brussel
BELGIQUE/BELGIË
Wnioski muszą być składane w zapieczętowanej kopercie lub kartonie, umieszczonych w drugiej zapieczętowanej kopercie lub kartonie. Na kopercie wewnętrznej lub kartonie należy umieścić, poza nazwą departamentu wskazanego w zaproszeniu do składania wniosków, do którego są adresowane, słowa: "appel à propositions - à ne pas ouvrir par le service du courrier" (Zaproszenie do składania wniosków - nie otwierać przy rozdzielaniu poczty). W przypadku zastosowania kopert z zamknięciem samoprzylepnym, muszą one być zaklejone taśmą klejącą, a nadawca musi złożyć swój podpis w poprzek taśmy.
W związku z tym, że wszystkie dokumenty otrzymywane przez służby Komisji są skanowane strona po stronie, nie należy zszywać stron wniosku ani dokumentów towarzyszących. Ponadto mając na względzie poszanowanie środowiska naturalnego wnioskodawców zachęca się do sporządzenia wniosków na papierze z odzysku zadrukowanym dwustronnie.
Jednocześnie, i nie później niż do godziny 24.00 (czasu obowiązującego w Brukseli) dnia 5 listopada 2010 r., wnioskodawcy prześlą również elektroniczną kopię wniosku (należy skorzystać z opcji "potwierdzenie odbioru") zawierającą co najmniej elektroniczną wersję pisma-wniosku, formularzy 1-3 oraz budżetu, przy czym dokumenty te muszą być takie same jak dokumenty wysłane pocztą. Należy je przesłać na następujący adres poczty elektronicznej:
AGRI-GRANTS-APPLICATIONS-ONLY@ec.europa.eu
Odpowiedzialność za przesłanie kompletnego wniosku (na papierze i w wersji elektronicznej) w wyznaczonym terminie spoczywa na wnioskodawcy. Wszystkie wnioski przesłane po obowiązującym terminie zostaną odrzucone.
5. PROCEDURA I HARMONOGRAM
5.1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków
W ciągu 15 dni roboczych od upływu ostatecznego terminu składania wniosków Komisja rejestruje wnioski i przesyła wnioskodawcom potwierdzenia odbioru pocztą elektroniczną wraz z numerem pod którym został zarejestrowany wniosek.
5.2. Ocena wniosków pod kątem kryteriów kwalifikowalności i wykluczenia
Doraźny komitet oceniający bada kwalifikowalność wniosków. Wnioski niespełniające jednego lub większej liczby kryteriów ustanowionych w załączniku II (kryteria kwalifikowalności i wykluczenia) zostaną odrzucone.
Wszystkie kwalifikowalne wnioski zostaną dopuszczone do kolejnego etapu (ocena pod kątem kryteriów wyboru - technicznych i finansowych możliwości wnioskodawców).
5.3. Ocena wniosków pod kątem kryteriów wyboru - technicznych i finansowych możliwości wnioskodawców
W trakcie tego etapu, na podstawie informacji podanych we wniosku oraz zgodnie z kryteriami określonymi w załączniku III sekcja 1 (kryteria wyboru), komitet oceni techniczne i finansowe możliwości kwalifikujących się wnioskodawców.
Wszystkie wnioski, które pomyślnie przejdą przez ten etap, zostaną dopuszczone do kolejnego etapu (ocena w świetle kryteriów przyznawania dotacji).
5.4. Ocena wniosków w świetle kryteriów przyznawania dotacji
W trakcie tego etapu komitet dokona oceny wniosków pod kątem kryteriów określonych w pkt 2 załącznika III (kryteria przyznawania dotacji). Jedynie wnioski, które na tym etapie uzyskają co najmniej 60 na 100 możliwych punktów oraz co najmniej 50 % punktów możliwych do uzyskania za każde kryterium, zostaną wytypowane przez komitet do uzyskania dotacji. Ze szczególną uwagą spotkają się wnioski umożliwiające realizację działań adresowanych do młodych mieszkańców miast. Uzyskanie 60 na 100 możliwych punktów nie gwarantuje jednak uzyskania dotacji na dane działanie informacyjne. Komisja może podnieść minimalny próg punktacji w zależności od liczby wniosków, które uzyskały ocenę pozytywną, oraz dostępnych środków budżetowych.
Wnioski, które uzyskały poniżej 60 punktów na 100 możliwych lub poniżej 50 % punktów możliwych do uzyskania za poszczególne kryteria, zostaną odrzucone, a wnioskodawca otrzyma pisemną informację zawierającą przyczyny odrzucenia wniosku.
Jeżeli dotacja, której dotyczy wniosek, zostanie przydzielona, beneficjent otrzyma umowę na dotację (wzór umowy jest dostępny na stronie internetowej podanej w pkt 4.1 niniejszego zaproszenia) wyrażoną w euro, określającą warunki i poziom finansowania, który może być niższy od kwoty określonej we wniosku. W przypadku błędów arytmetycznych lub kosztów uznanych za niekwalifikowalne budżet zostanie skorygowany przez służby Komisji. Jeżeli taka korekta doprowadzi do wyższej kwoty łącznych kosztów, kwota określona we wniosku pozostanie niezmieniona, a wkład wnioskodawcy zostanie odpowiednio zwiększony.
Spodziewaną datą zakończenia procedury oceny jest dzień 30 kwietnia 2011 r. Przed podjęciem ostatecznej decyzji o przyznaniu dotacji służby Komisji nie są upoważnione do udzielania wnioskodawcom informacji na temat postępu prac związanych z oceną ich wniosków. Z tego powodu prosi się wnioskodawców o zaniechanie kontaktowania się z Komisją telefonicznie lub pisemnie w sprawie wyników oceny ich wniosków przed wyżej wymienionym spodziewanym terminem rozstrzygnięcia procedury.
6. PODANIE DO WIADOMOŚCI
Zgodnie ze zobowiązaniem umownym beneficjenci muszą zagwarantować, przy użyciu wszelkich właściwych środków i zgodnie z warunkami wyszczególnionymi w umowie na dotację oraz przez cały okres trwania danego działania, że wszelkie komunikaty, publikacje lub przedmioty reklamowe dotyczące działania zawierają informację, iż działanie to jest przedmiotem wsparcia finansowego z Unii.
Ponadto wszelkie komunikaty lub publikacje beneficjenta w jakiejkolwiek formie i dotyczące dowolnego wsparcia powinny zawierać informację, że wyłączną odpowiedzialność za treść komunikatu lub publikacji ponosi ich autor oraz że Komisja nie odpowiada za użytek, jaki można zrobić z informacji zawartych w takim komunikacie lub takiej publikacji.
Dokumentację dotyczącą podawania do wiadomości należy załączyć do końcowego sprawozdania technicznego. Wzór dokumentu można pobrać ze strony pod następującym adresem: http://europa.eu/abc/symbols/emblem/download_pl.htm
Jeśli beneficjent nie zgadza się z wyżej określonym obowiązkiem, Komisja zastrzega sobie prawo zmniejszenia kwoty dotacji przeznaczonej na przedmiotowe działanie informacyjne lub całkowitej odmowy wypłaty dotacji beneficjentowi.
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Komisja Europejska zapewnia przetwarzanie danych osobowych zawartych we wniosku zgodnie z wymogami rozporządzenia (WE) nr 45/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2000 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez instytucje i organy wspólnotowe i o swobodnym przepływie takich danych(5).Odnosi się to w szczególności do zapewnienia poufnego i bezpiecznego traktowania wymienionych danych.
______
(1) Dz.U. L 100 z 20.4.2000, s. 7.
(2) Dz.U. L 337 z 13.12.2002, s. 21.
(3) Dz.U. L 320 z 21.10.2004, s. 14.
(4) W odniesieniu do tego rodzaju działań umowa na dotację wyraźnie upoważni Komisję do dysponowania prawem do odtwarzania i rozpowszechniania w celach niehandlowych na wszelkich nośnikach, przez czas nieograniczony i bez ograniczeń terytorialnych, opisanych w niniejszym działaniu produktów lub audycji bądź ich fragmentów.
(5) Dz.U. L 8 z 12.1.2001, s. 1.
ZAŁĄCZNIKI
W ciągu pierwszych 5 miesięcy obowiązywania mechanizmu konsultacji społecznych projektów ustaw udział w nich wzięły 24 323 osoby. Najpopularniejszym projektem w konsultacjach była nowelizacja ustawy o broni i amunicji. W jego konsultacjach głos zabrało 8298 osób. Podczas pierwszych 14 miesięcy X kadencji Sejmu RP (2023–2024) jedynie 17 proc. uchwalonych ustaw zainicjowali posłowie. Aż 4 uchwalone ustawy miały źródła w projektach obywatelskich w ciągu 14 miesięcy Sejmu X kadencji – to najważniejsze skutki reformy Regulaminu Sejmu z 26 lipca 2024 r.
24.04.2025Senat bez poprawek przyjął w środę ustawę, która obniża składkę zdrowotną dla przedsiębiorców. Zmiana, która wejdzie w życie 1 stycznia 2026 roku, ma kosztować budżet państwa 4,6 mld zł. Według szacunków Ministerstwo Finansów na reformie ma skorzystać około 2,5 mln przedsiębiorców. Teraz ustawa trafi do prezydenta Andrzaja Dudy.
23.04.2025Rada Ministrów przyjęła we wtorek, 22 kwietnia, projekt ustawy o zmianie ustawy – Prawo geologiczne i górnicze, przedłożony przez minister przemysłu. Chodzi o wyznaczenie podmiotu, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie i egzekwowanie przepisów w tej sprawie. Nowe regulacje dotyczą m.in. dokładności pomiarów, monitorowania oraz raportowania emisji metanu.
22.04.2025Na wtorkowym posiedzeniu rząd przyjął przepisy zmieniające rozporządzenie w sprawie zakazu stosowania materiału siewnego odmian kukurydzy MON 810, przedłożone przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi. Celem nowelizacji jest aktualizacja listy odmian genetycznie zmodyfikowanej kukurydzy, tak aby zakazać stosowania w Polsce upraw, które znajdują się w swobodnym obrocie na terytorium 10 państw Unii Europejskiej.
22.04.2025Od 18 kwietnia policja oraz żandarmeria wojskowa będą mogły karać tych, którzy bez zezwolenia m.in. fotografują i filmują szczególnie ważne dla bezpieczeństwa lub obronności państwa obiekty resortu obrony narodowej, obiekty infrastruktury krytycznej oraz ruchomości. Obiekty te zostaną specjalnie oznaczone.
17.04.2025Kompleksową modernizację instytucji polskiego rynku pracy poprzez udoskonalenie funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia oraz form aktywizacji zawodowej i podnoszenia umiejętności kadr gospodarki przewiduje podpisana w czwartek przez prezydenta Andrzeja Dudę ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Ustawa, co do zasady, wejdzie w życie pierwszego dnia miesiąca następującego po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
11.04.2025Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2010.231.8 |
Rodzaj: | Ogłoszenie |
Tytuł: | Zaproszenie do składania wniosków - "Wsparcie działań informacyjnych odnoszących się do wspólnej polityki rolnej" - Realizacja działań informacyjnych w ramach pozycji budżetowej 05 08 06 w 2011 r. |
Data aktu: | 27/08/2010 |
Data ogłoszenia: | 27/08/2010 |